heeft ze het netjes gedaan. voel je je nou ook rustiger nu je weet dat het afgelopen is met bv of vind je het toch ook wel moeilijk
Pfff, nou ze heeft gedronken toen ze eindelijk rustig was en nu ligt ze in haar wipstoeltje maar ze begint zo weer te huilen, geloof ik! Dus dit keer ga ik maar even niet teruglezen. Ik hoop dat ik vandaag nog wat tijd van Marin krijg om hier weer te komen.
heeft iemand van jullie trouwens zo'n fisherpricemobile met sterrenhemellichtje? Enig idee hoe de batterijklep los moet? Krijg m niet open. Moet een schroedfje los draaien. Dat heb ik gedaan maar moet dan volgens het plaatje nog iets en dat lukt niet. snap het plaatje ook niet echt.
zo eerst even wat spam het komt in delen, want kan mijn foto's van de telefoon zo snel ff niet vinden maar de gewone camera is ook klaar dus daar spam ik eerst wa van. en de comuter is momenteel ook zo traag als een ............ dit is een douchesessie afgelopen weekend
zo zag morris zijn oor er vorige week uit. en dit is nog heilig vergeleken bij de eerste keer vorige week. voor degenen die het niet meegekreen hebben morris reageert dus er heftig op muggebeten, maar het is geen allergische reactie. ma had hij zijn linkeroor en boven zijn linkeroog dus heel veel vocht ztten en deze foto is van vrijdag van zijn rechteroog
ik ken het...overgevoelig voor muggebeten ik krijg van een muggebeet een bult zo groot wat normaal iemand van een wespesteek krijgt....dan nog maar niet te spreken over wat een wespesteek bij mij doet (ben allergisch)
ik kom soms boven dit tegen nu ga ik even een uit bed plukken en dan zoek ik de andere foto's even op