Hahaha nee dat kan dan ook weer niet! Nee Fred is altijd casual netjes, dus een spijkerbroek met een polo bijvoorbeeld! Nou dat is voor baby's ook wel makkelijk te realiseren!
is een doomooseat, deze was 119, maar kreeg 20% korting, dus 95! zijn echt ideaal!!! kunnen ook met andere schijf erop zonder harnasje, en dan tot gewicht van 30, dus voorlopig heeft ie nog een lekker plekkie!
Ja wij hadden hem op het kdv, grote kinderen konden er ook lekker in chillen! Misschien toch ook maar aanschaffen!
Sport ze! Echt goed dat je het zo volhoudt! Ik zoek nog inspiratie En ik ben ook weg ATWT kijken, het is erg spannend...
durf ik zo niet te zeggen weet wel dat het een jpeg bestand moet zijn (en een paar anderen mochten ook) en een bepaalde maat maar dat staat wel in je profielpagina waar je de avatar plaatst. den dat je dan een heel eind bent. je kunt de foto/plaatje evetueel met psp ofzo op maat maken of juist een uitsnede maken van wat je wel/juist niet als avatar wilt succes ermee
Jah ik heb m , is gewoon zo'n kleppje die je ook nog open moet klikken bij dat kleine eeeh... uitsteekseltje... get it?
heb het even geprobeerd (ou ook een nieuwe, maar had steeds gen leuke foto) je moet hem in en fotobewerkngsprogramma (vb psp) 80 pix maken en ik heb hem als gif bestand opgeslagen en zie het resultaat