maar hoe hoger hoe beter, dan hebben we straks weer meer voor het interieur te besteden, want op de hypotheekofferte zijn we an 135 uitgegaan en voor 2500/3500 euries weet ik hele leuke dingen te doen hoor
Ja dat bedoelde ik. Waarom 137,5 accepteren als je er ook misschien 138 voor kunt krijgen. Kan me voorstellen dat je me verkeerd begreep.
volgens mij was knorr dan wel weer n trek. vind zelf ook wel dat ze lekkere gerechten hebben en ook makkelijk te bereiden
Ow das wel vervelend Het is wel onwijs overzichtelijk op het kdv van May. Ach ze hebben zijn naam op zijn speen gezet en ze koken hem iedere dag uit, dus die zullen ze niet zo gauw kwijtraken... MAar moet je dan je eigen slabjes meenemen? Ik hoor ook weleens dat je eigen luiers en Nutrilon mee moet geven... Waarom is dat per kdv zo verschillend?
ze trekt altijd rare snoeten al ze weet dat er een foto gemaakt wordt tenzij ik heel nadrukkelijk zeg dat ze moet lachen dan kan het zijn dat ik een glimlach of een serieus gezicht krijg. en rare snoeten trekken heeft e van papa geleerd