Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier hebben we ook cinababy tegen de krampjes maar ook Julian komt 's nachts nog rustig om de vier uur, zo af en toe (zoals vanacht) pakt hij 5 á 6 uur. Zou ook niet weten hoe je er voor kunt zorgen dat ze langer slapen.

2. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Oké, nog een vraag, die misschien wel aansluit op de eerste..
    Mikayla wordt ook regelmatig met huilen wakker, echt schreeuwen..
    Kan dit dan ook door de krampjes komen..
    Ik vind het namelijk zo zielig.. Soms huilt ze zelf bij wijze van in haar slaap...
    Ze schopt dan ook heel erg met haar beentjes..
    De laatste drie dagen is het vooral heel erg...

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat zou heel goed van de krampjes kunnen komen, Julian schreeuwt het dan ook echt uit en is ontroostbaar op die momenten. Ook trekt hij dan zijn beentje helemaal omhoog. Sinds dat we de cinababy gebruiken gaat het al stukken beter, af en toe heeft hij nog wel een beetje krampjes maar lang niet meer zo veel en zo erg als voor die tijd.

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    BAAL!

Ik baal ervan dat ik niet meer in mijn laarzen pas!
    De schacht is gewoon te smal!
    Het zijn ong. kniehoge laarzen en ong 5 cm voor de sluiting blijft ie hangen OP MIJN KUITVET!
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    GEWELDIG! grRRRRRRRRRRR

Rits stuk!

6. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Dat is balen silla, van je laarzen.

Vandaag een drukke dag gehad met verlate kraamvisite enzo, maar wel gezellig,. En ik heb zo'n leuk kraam kadotje gekregen een voorlees boekje waarin timo de hoofdrol speel zo grappig.

Heeft verder iedereen een leuk weekend gehad

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo meiden,

Jeetje zeg ik kan tegenwoordig niet meer de tijd vinden om elke dag online te komen. Baal er wel van, want ik vind het erg leuk om op de hoogte te zijn/blijven. Maar sinds de laatste keer dat ik online was, zijn er maar liefst 60 pagina's bijgekomen. Ik heb er wel vanaf het einde 20 terug gelezen, maar de rest kom ik niet aan toe.

Ik heb nog wat dingen wat betreft de meeting, maar ik heb geen idee of dat ergens in de afgelopen 60 pagina's al ter sprake is gekomen.
    * Is het al duidelijk of mannen en kinderen mee mogen komen?
    * Als er mannen (en kinderen) mee mogen, zijn er mannen die aangegeven hebben mee te willen?
    * Er werd toen gezegd dat het leuk was om een groepsfoto te maken met de mama's en de baby's. Is er al iemand die dat wil doen? Zo niet wil mijn mannetje dat wel doen. Die heeft een luxe camera en hij heeft in de fotografie gezeten.

8. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Balen dat je je laarzen niet meer past. Is het echt vet of hou je nog vocht vast? Bij mij was het echt allemaal vocht en gelukkig kan ik mijn laarzen wel weer aan, maar ja daar heb jij weinig aan.

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey! Hier gaat het weer wat beter gelukkig. Heb met Yaron gepraat en die zag echt niet hoe ik me voelde :( en die dacht als zij boos doet doe ik ook boos :( grmbl!
    Mannenlogica :( Die hebben ze neit hoor...
    In elk geval heb ik een grote fles Floradx gehaald en ik zuip gewoon slokken uit de fles :)
    We zijn gezellig DenHaag ingeweest en heb echt superleuke kleren voor Mayron gekocht :D
    Yaron wou een knuffel voor m kopen die zijn eeuwige knuffel zou worden dus we hebben deze gekocht van Paul Frank

10. monkeylove

Geloof dat de meeste mannen er niet zo'n zin in hebben :) maar als ik jou was zou ik Sen gewoon even een pb'tje sturen, neem aan dat het geen probleem is hoor...

11. monkeylove

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Silla, verrot dat je je laarzen niet meer past, helaas een reden om te shoppen? :)

Ze ging inderdaad wel weer door ademen, maar eerst was ze half paars.. ze schrok gewoon zo erg dat ze dr bijna in bleef, kreeg van een kennis te horen, dat je dr dan in het gezicht moet blazen, en dat ze dan door ademen weer, zijn dochter kan zo boos worden dat ze dus "stop" met ademen..

vandaag gezellig naar mn ouders geweest, was leuk!

Gelukkig dat yaron een gesprek wou ml, lieve knuffel ook :D

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Sjonge wat een drukte hier!

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Inderdaad lekker rustig..

Begin ego bericht:
    Heb zo'n pijn aan m'n onderkantje :( M'n hele linker schaamlip voelt beurs aan en af en toe van die gemene steken waar ik geknipt ben.. weet niet hoe 't ineens kan.. als ik ook maar 'n paar minuten sta gaat 't onwijs zeer doen en als ik lig trekt 't weer weg..
    Iemand dit ook gehad misschien?

Had al bijna nergens last meer van, maar vorige week een drukke dag gehad met veel lopen en in de auto en toen had ik 'n spijkerbroek aan.. misschien niet zo'n goed idee geweest.. en gisteren lang gestaan, toen voelde ik 't al weer opkomen.. :(

Heb vanmiddag lekker op de bank geslapen met Demi op m'n arm (zeg maar tussen mij en de rugleuning van de bank in) want ik dacht als ik haar op bed leg en ze wordt elk kwartier wakker blijf ik lopen en zo hebben we lekker liggen kroelen.. ik werd wakker van haar gedraai en dat ze zich uitrekte.. zo'n geluksgevoel als ik haar dat zie doen :D

Zo dat moest ik even kwijt, en als 't iemand bekend voor komt hoor ik 't graag? :D Ga morgen sowieso de vlos even bellen.. moet toch nog 'n afspraak maken voor de nacontrole..

Einde ego bericht ;)

15. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hier 1 van 3 die ook heerlijk aan het puberen is..... :rolleyes: die kan ook niks normaal vragen, die moet het hebben ipv mogen hebben! Herkenbaar?

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja als ze allemaal zo denken als de mijne vind ik dat niet gek. Hij denkt nl. dat hij dan de enige man is, maar toch wil hij evt. wel meekomen voor de groepsfoto. Als dat geen echte liefde is ;) .

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vraagje: hebben jullie kleintjes ook zo vaak de hik?
    Hoe komt het en nog belangrijker: kan je er iets aan doen om er af te komen? Kijk ikzelf hou mijn adem in, maar om dat nou bij Merel te doen..........

18. monkeylove

Sen haar man is er ook dus dan is het misschien wel gezellig hoor... :D

19. monkeylove

Mayron heeft ook zo vaak de hik maar ik doe er niets aan. Ik wacht tot het over is...

20. monkeylove

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het gewoon geirriteerd is. Je zou altijd even de arts kunnen bellen...

Share This Page