Ja school was weer erg leuk Ik heb ook een leuke klas ondanks alle leeftijdsverschillen. Verschrikkelijk leuk Nou ik wou dus een herfstjas gaan kopen maar de )#'_%_#lift hier was weer eens kapot grrr dus ik moest met Indi in de draagzak 10 trappen af en boodschappen doen en toen dus weer 10 trappen op. Maar ja door de draagzak kon ik dus de jas niet passen Dus ik heb het alleen bij de boodschappen gelaten. Morgen word de lift pas gemaakt pff
Meiden, ik heb effe steun nodig hoor....zit er doorheen.... Ben alleen vanavond en ben dus nu gewoon al 15x Rick terug in bed gaan leggen en Joost ligt ook al die tijd al te roepen/huilen. Kan toch niet boven bij Rick zijn deur blijven staan en Joost al die tijd alleen laten.... Wat moet ik nou doen? (behalve huilen, wat ik bijna aan het doen ben)
Nou er zijn gekken die ze voor 360 gekocht hebben! En ja ik ben mega fan maar dat zou ik er nou ook niet voor over hebben!
Nou ik heb die vriendin weer gesproken na ik weet niet hoeveel jaar(Tussendoor nog wel geprobeerd af te spreken maar kwam er niet van). We hebben aan de tel 20 min zitten kletsen en ze belt me volgende week wanneer ze een keertje langs komt omdat ze deze week verhuizen is. Indi ligt lekker op bed nu en ik ga denk ik ook vroeg naar bed, heb koppijn en voel me een beetje beroerd.
Karsten is rond 7 uur wakker, om 8 uur gaat hij weer naar bed, 9 uur weer wakker, 10 uur fles, 11 uur naar bed, 12 uur wakker, 13 uur fles, 14 uur slapen tot 16 uur, 17 uur fles, 18 uur naar bed tot 20.30 uur, 21.00 fles en 22 uur weer naar bed tot 7 uur. Karsten eet ook fruit sinds een paar dagen vindt hij heerlijk. Ben nu aan mijn 3e werkweek begonnen maar vindt het erg vermoeiend. Heb natuurlijk 9 maanden thuis gezeten en niets gedaan en nu doe ik weer het grootste deel van het hh zelf en ik werk 27 uur in 3 dagen.
gewoon meehuilen! lucht op en daarna eerst je ene zoon troosten en die terug leggen en daarna de ander. Als ik niet mocht huilen tijdens de afgelopen weken dan was ik een michelinmannetje geworden van het vocht vasthouden!
Ohhh ik ben 1x schoenen kwijt geraakt, man o man die ouders waren echt niet blij! Hele lokaal overhoop gehaald, bleek het kindje er zelf mee gespeeld te hebben in de poppenwagen! Jeetje wat voelde ik me rot zeg! Maar goed ik als mama zou ook niet blij zijn als er iets kwijt zou zijn van mijn kids!
Dat heb ik ook, vooral aan het einde van mijn werkweek. Ik neem geen pijnstillers meer, bewust niet omdat ik dan over de grens van mijn kunnen ga en de pijn remt mij juist af. Slepen doe ik dan niet maar iedere stap die ik zet heb ik pijn.
Das balen als je dan zo hoog woont en ook maar 1 lift hebt. Heb je nog naar het huis gekeken? Zal ook vast boven het budget zijn.
Jeetje Ramoontje, denk je dat Rick steeds zijn bed uitkomt om negatieve aandacht te vragen? Nu hij weet dat zijn broertje "blijvend" is doet ie het daarom misschien. Ik zit al te denken wat ik in zo'n situatie zou doen als waar jij nu inzit. Misschien dat ik samen met Michelle en Leroy op mijn bed zou zijn gaan liggen. Het geeft toch een stukje rtust voor jezelf en misschien ook voor Rick. Denk niet dat je ver komt als je hem steeds naar bed terugstuurt. Misschien kan je het morgen dan zo spelen dat, als hij weer bij jou in bed wilt liggen, dat je zegt dat als ie nu lief gaat slapen in zijn eigen bedje, hij morgen weer een uurtje bij je mag liggen... Ik denk dat ik dat zou doen...