Vervelend joh, maar ik zou zeggen, laat de boel de boel even, maak je daar nou maar niet druk om want dat blijft wel liggen Misschien helot het een beetje als je liedjes ofzow met ze gaat zingen of een beetje tv kijken, ik zeg maar wat hoor, ze voelen jou onrust natuurlijk perfect aan, daar hebben kinderen een antenne voor... Maar ik denk dat je het beter in het positieve kan houden dan in het negatieve, maar ik heb nu makkelijk praten, dat snap ik wel... Sterkte...
Oh lekker is dat zeg Mannen kunnen hints af en toe ook echt niet door hebben. Ik zou gewoon echt heel diudelijk tegen hem zijn en zeggen dat je af en toe best wat hulp kan gebruiken. Of gewoon medelen dat jij is een avondje eruit gaat en dat hij eens oppast! Mijn man heeft mijn hints ook nooit door dus ik geef geen hints meer ik zeg gewoon wat ik wil.
he sassa, kan je je nog herinneren van die vriendin die het niet begreep? uhm...ze had wel gebeld maar kreeg me niet te pakken omdat mijn telefoon nogal raar doet ...wil niet zeggen dat ze me dan op de thuis telefoon kon bellen maar heb haar gisteren gesproken en ik heb me om niks boos gemaakt en het was weer gewoon gezellig... kl*te hormonen! ze hebben nog steeds de overhand hier! Rare jongen die hormonen!
Zag dat je gisteravond ook heel even online was maar voordat ik wat voor je kon typen was je alweer weg. Fijn hè dat je herkenning uit dat boek kan halen. Dan weet je in ieder geval waar het door komet en dat het niet aan jou ligt. Hoe is het met jou?
wow eet hij zoveel! Als we hier pizza eten en Damian eet mee dan is het hooguit één puntje wat hij opeet. Hem maak je blijer met gewoon geprakte aardappels met spinazie
Dames dit gaat het zijn voor vanavond. Nu nog even chillen op de bank met Missing en morgen weer om 5.45 de wekker om te gaan werken. Spreek jullie morgen weer en een hele fijne avond. Ramoontje ik hoop voor je dat Rick snel gaat slapen.
Het is herkenbaar hoor ramona! Ik heb dat soms ook met Fred, soms het idee dat ik 3x in de ronte draai terwijl hij inderdaad lekker zit te roken buiten Maar hij ziet het gewoon niet! En dat is de curse van moeder zijn, wij zien die dingen wel en pakken die vanzelfsprekend op en papa's zijn toch vaker aan het werk en hebben totaal geen idee hoe en wat er speelt thuis en wat ze kunnen doen... Maar gewoon blijven zeggen, misschien een keer als je niet op het moment zelf op maar gewoon als jullie aan het praten zijn!
Ja maar krijg je daar geen slechte gewoontes van? Ik zou dat zelf niet zo snel doen eerlijk gezegd, veel te bang dat het straks een gewenning is en dan altijd zo bezig bent en straks weer problemen als je het af wil leren... Misschien moet je hem terug naar zijn bed brengen zonder wat te zeggen en dit volhouden, zo krijgt hij geen positieve of negatieve aandacht...?
Ja zulke snuggere dingen heeft mijn man ook. Ruim je je bord even op? Zet ie het alleen op het aanrecht uh jaa dat is dus niet opruimen Ook de vorige keer toen ie een hele dag moest oppassen zei ik ''ruim je wel de rommel achter je reet op (beker in de vaatwasser, vuile was in de wasmand etc) zegt ie'' Als Indi dat toelaat'' Dus ik zeg ''ja uhhh dat gaat er bij mij dus niet in he, als ik zo n instelling doordeweeks zou hebben(als mijn man dus weg is) dan zou het een grote puinhoop hier zijn dus je ruimt maar gewoon op'' Echt hoor. Hoe komt ie er in godsnaam bij. Moest er nog wel om lachen toen ik buitenstond.