Ben dus niet de enige..... en weet je wat het is: het is niet zo dat ik hem zijn ontspanning niet gun, hij werkt zich ook het apezuur....maar geeft mij vaak het gevoel dat ik de hele dag niks doe......
Ohhhh heel herkenbaar hoor! En de stress omdat je kind niet normaal gaat slapen maakt dat je alleen maar gefrustreerder raakt wat weer fijn zorgt voor kifterij tussen jij en je man.
erg he... maar ik zat haar het een en ander te vertellen en moest natuurlijk weer huilen, en ze moest gewoon meehuilen dus het zit wel goed met de vriendschap! (maar ze had natuurlijk wel op de huistelefoon kunnen bellen..! )
Nee het was gek genoeg weer vertrouwd om haar stem te horen. Niet vreemd ofzo gelukkig! Ik ben ook verschrikkelijk benieuwd naar haar. Ik weet niet of ik ziek ga worden ik hoop het niet want mijn man komt pas vrijdag op zijn vroegst weer thuis
ik hoop t ook! ja vind het erg te zeggen want ben zwaar tegen op abortus, maar een abortus pil? kan volgens mij voor 40 dagen ofzoiets. In mijn hart zou ik het het liefst houden, want ik heb nu supermoedergevoelens en het is een zusje of broertje van Genaro. maar ik moet wel realistisch zijn want zit nou niet in de ideale situatie om nog een kindje te krijgen. Ik hoop gewoon dat t idd een buikgriep ofzo is, maar ff afwachten heb og geen test gekocht omdat ik me dan niet kan inhouden en t is nog wat vroeg.
Ben je wel al ongesteld geworden na de bevalling? Weet je wanneer je weer ongesteld zou moeten worden>
ja al 2 keer. twas volgens mij best regelamtig maar begin nu aan alles te twijfelen, volgens mij rond de 8e zou ik dan weer ongesteld moeten worden maar is dus niet helemaal zeker.
ohoh wat zijn het toch ook horken he die mannen! hier precies hetzelfde! en ja,sassa, je moet er maar om lachen want anders ga je er aan onderdoor!
dat wist ik maar was meer geintje! ladies ik ga ervandoor voel me heel erg min en ben snotverkouden! heb even niet de puf om op iedereen te reageren! Weltrusten alvast
Ja ze kletsen zo makkelijk he, alsof het allemaal niks voorstelt, maar hij weet heus wel hoor dat jij ontzettend hard je best doet met die 2 kleine kinders van je! En ondertussen het huis er goed uit laat zien! Knuf voor jou!
Verschilt een beetje per merk maar Rick draagt nu 98 soms 98/104 en qua broeken soms nog 92. Zijn broeken 98 moet ik wel nog omslaan hoor , shirts zitten goed!