Nou het regende soms echt hard, niet normaal meer. Het weer word vandaag nog erger dan gisteren, kouder, natter en meer wind Lekker binnenzitweer.
Hier een standaard nachtje gehad voor ons. Roan sliep van 9 tot 7. Anno, gaat het weer een beetje of zit je nog steeds in de lappenmand? Veraatje, hoe is het nu met Marin, is ze nog steeds zo onrustig? Ik hoop dat jullie een lekkere nacht hebben gehad, dan kun je dag vandaag weer fris beginnen.
heb wel inspiratie, sport 3 tot 4 x in de week en geef bv, maar er wil geen grammetje af hoor maar ja, we zetten door!
Goedemorgen Ophef rond clown Bassie is reclamestunt Uitgegeven: 1 oktober 2008 08:35 Laatst gewijzigd: 1 oktober 2008 09:04 VLAARDINGEN - De ophef rond clown Bassie (Bas van Toor) blijkt een reclamestunt van een verzekeraar. Dat heeft de clown, onderdeel van het voormalige tv-duo Bassie & Adriaan, woensdag via zijn website laten weten. Deze week verspreidde een showbizzwebsite het gerucht dat Van Toor (73) mogelijk een kind had verwekt bij een 31-jarige vrouw. In een eerdere campagne van de verzekeraar stond de clown op de camping naast een jong gezin, dat onderweg naar hun vakantiebestemming ook al de hele tijd naar zijn dvd's moest luisteren.
snap t reclamegedeelte niet? waar maakt dit reclame voor dan? vind het wel een geruststelling dat 31jarige niet met vieze clown in bed is gedoken
Gefeliciteerd ML, Silla en Niesje met jullie mannetjes die alweer 3 maanden zijn! Hier ook een goede n8, laaste flesje rond 23:45 en vanochtend om 7:45 weer.
Oh dit staat er no gbij: In de nieuwe commercial heeft Bassie een jong stel naast zich wonen waarvan de vrouw zwanger is. Als het kind wordt geboren blijkt het rood piekhaar te hebben en een rode clownsneus.
nee nog niet! probeer er niet teveel aan te denken, gaat eigenlijk wel goed, alleen savonds als ik moe ben ga ik meestal piekeren. Kdenk dat ik vanaf donderdag kan testen.
goede morgen! hier gaat het weer wat beter! gister goed beroerd geweest, en alleen maar op de bank gehangen.. vannacht had mevrouw een spook nacht.. arme byron, want die moest er uit haha. verder alles goed hier?