goedemorgen, ik ben er ook weer eventjes. We zijn dit weekend met Jurre naar zeeland geweest naar mijn ouders. overdag was gezelig alleen krijg ik altijd zodra ik daar naar bed ga gelijk een volledig verstopte neus en nauwelijks lucht. Helaas had Jurre dat ook, dus manneke kon niet goed ademen. echt niet met hem geslapen, was helemaal kapot... moesten echt de hele dag bijkomen.... ooh hij huilt nu, ga even 'moederen'! knuf rens ml veel plezier in stad kk, hopelijk voel je je snel beter
Meetinglijst Juli-mamas 2008 Wie gaan er mee? Monkeylove (Marjolein) Lientje01 (Jacqelien) Silla (Priscilla) Lovelykids (Saskia) onder voorbehoud Ninav1 (Nina) Essie1979 (Ester) Rensie (Renske) onder voorbehoud Niesje1980 (Denise) Onder voorbehoud Knuffelkonijn (Wendie) onder voorbehoud Miss Sil onder voorbehoud Ramoontje (Ramona) Misspiggle (Clarissa) Duikster (Karin) onder voorbehoud Ingrid130 (Ingrid) Christiea (Christie) Senninha Mirjam1221 (Mirjam) BD81 onder voorbehoud Jessbutterfly Verzoekje van Niesje1980 en Jessbutterfly: Is er iemand die in de buurt van Purmerend/Amsterdam komt met wie ik mee kan rijden? Ook interesse voor een meeting? Pb Kwebbels met je naam, aantal personen en wat je eventueel mee wilt nemen en je komt op de lijst!
http://i33.tinypic.com/ajr094.jpg Ramoontje gebruik deze maar voor mn onderschrift en doe maar een lekker rose kleurtje Vind het ook leuk om haar geboortedatum erbij te hebben : 13-07-2008
Vanacht is indi om 2 uur wakker geworden voor een voeding (laatste om half 8) en om 5 uur..Mijn man is weer weg voor zijn werk , naar Mallorca Maar goed...het zij zo. Verder niet echt plannen voor vandaag lekker rustig aan doen
Hoop dat ie gesmaakt heeft en veel plezier in de stad. Ik wilde trouwens ook naar de stad, maar manlief heeft de auto mee .
ik had jurre vannacht trouwens voor het eerst in slaapzak. moet ji daar nog iets speciaals mee doen met instoppen? had nu bij voeteneind het een beetje onder ingestopt... vind nieuwe dingen altijd beetje eng... bang dat ik iets fout doet en hij het straks niet meer doet...
Haha Mayron zijn haar groeit heel raar. Alleen aan de bovenkant groeit het in krullen omhoog. Nu noemen we hem "krullevaar"
Grappig dat is mijn ervaring ook. Eerst maakte ik hem wakker en nu sinds een week of 3 niet meer en hij slaapt veel beter. Denk dat het wel het voordeel is van een tweede of derde kindje, je bent veel relaxter.
ik geef volledig bv, maar ben al blij als jurre maar 1 keer komt op een nacht, in plaats van 2 of 3 keer. het was eerst altijd 1, maar laatste tijd dus ineens weer wat vaker
ik geef hier volledig bv en soms slaapt Indi door maar soms weer niet. Ik geef sinds gister 2 borsten omdat ze om de 2 uur kwam. Had het idee dat er gewoon te weinig in 1 borst zit, kan dat?
Zo ik zit hier lekker in mijn eentje pagina's te vullen Hier een minder weekend want Roan en Damian waren beiden ziek, het gaat nu wel beter maar bij beiden loopt het snot er uit Dus heb wel meegelezen maar niet gereageerd, sorry! Roan had gisteren trouwens voor het eerst maatje 62 aan, nog een beetje ruim maar het ging. Grappig het is zo'n verschil met Damian, die zat met 2 weken al in mt 62 en Roan is morgen 8 weken.
Hoezo blond? Was ik bezig het bed eens op te gaan maken. Zitten er van die antislip matrasbeschermers bij omdat wij verstelbare bodems hebben. Zit ik me toch af te vragen of de antislip nopjes onder of boven moeten zitten :-k . Lang leve het internet: 3 sites lieten allemaal plaatjes zien met de nopjes aan de onderkant.
Klopt ik geef ook bv en Sandro heeft vorige week een paar nachten van 23:00 tot 06:00 gemaakt. afgelopen 2 nachten kwam hij wel weer gewoon om 3:00 uur en 7:00 uur. Valt hier dus ook geen peil op te trekken. Heb verder nog niet bijgelezen. Moet naar de tandarts.... Ben laat dus ga snel! Doei!
niesje vervelend zeg dat ze allebei ziek waren! Indi heeft van sommige dingen al mt 68 aan. Gaat echt hard!
He mama's hier ook weer een klein berichtje van mij. Eline heeft ook vaak de hik, maar ik wacht ook gewoon tot het over is. Verder heb ik geen klagen over de nachten. Ik geef BV en probeer de laagste keer tussen 23.00 en 00.00 u te geven, ze slaapt gewoon door tot ik haar wakker maak, ook als is dit pas 07.00 u. Meestal ben ik wel eerder wakker en dan denk ik oei, ze moet nu toch echt wel weer wat hebben, maar ik heb het nagevraagd, en het kan toch wel. Wat doen jullie trouwens aan de hormoonpukkels en hoe lang blijven die? Eline heeft het nu al ruim 1 1/2 week, soms lijkt het wat weg te trekken en andere keren zijn ze weer erger en is het helemaal rood, ook in haar nekje. Ze heeft er volgens mij geen last van hoor! Clearasil erop smeren is nog wel erg vroeg hihihi Ook ik heb nog geen lekker onderkantje. Ik ben dan wel niet ingeknipt en heb maar weinig hechtingkjes gehad (ietsjes ingescheurd geweest) Als ik inderdaad veel gedaan of gelopen heb lijkt het net of de boel naar beneden zakt. het is eigenlijk meer het stukje ertussen tusssen onderkantje en artiesteningang hihihi om de taal maar weer eens te gebruiken. Ook het po**epen voelt niet echt prettig. Over de juli-mama lijst met woorden te spreken: ik dacht dat het mamachino pads waren ipv senseo pads Tot later maar weer
lee succes bij de tandarts! Ik moet ook maar weer eens gaan, laatste x was toen ik net zwanger was (oeps)