fijn joh van je huis!! (en van de bananen natuurlijk!) hebben jullie die 500 erbij weten te krijgen? wat voor traktatie ga je maken?
hij kijkt zeker wijs! ik vind als ie zo op zn buik ligt te spelen.. dat het baby baby al bijna weg is..
Ja hij vind die bal die voor zijn neus hangt reuze interessant en hij zou er zo graag aan willen zitten maar verder dan er heel geconcentreerd naar kijken gaat het nog niet
Ja hoor heeft Roan ook zo vaak, komt door het toeschietreflex dan schiet de melk opeens het mondje in. Kan geen kwaad hoor en is niet erg ook.
t komt straks vanzelf wel zo zat ik maand geleden dat ik niet kon wachten. En nu krijgt ie t al! haha raar is dat he... broccolie die zag ik gister ook staan van friso. Ik ben zelf benieuwd of hij bloemkool ook lust (ben ik gek op en pieter vindt het vreselijk)
Ahhhhhhhhh nou het is niet kwaad bedoeld hoor. Enne beter dat het zo hard gaat dan dat er geen klap te doen valt hier.
zo gezellig ben ik niet oww dat vind ze vast wel lekker.. alleen als ze het maar niet TE lekker vind.. want die prenatal zat op 5 km afstand toch haha.
ja.. vind ik ook met lachen, eerst wacht je dr op, en dan is het zo ver.. en denk je was dat nou alles? haha achteraf is tijd altijd veel korter dan op het moment zelf. bloemkool.. dat is ook wel zo`n smaak die je OF lust. OF niet.