Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemiddag meiden!

Hmmm hoorde ongesteldheidspijn ook bij het virus :( Heb ik last van en ik moet neit eens ongesteld worden :confused: snap er niks van...
    Gisteravond was ik me rot geschrokken, ik had Marcus in zijn pyama gedaan en hij zit lekker bij me en ineens zie ik dat zijn teen er heel raar uitziet, een soort van bult! Wat bleek er zat een haar heel strak om zijn teen heen gedraaid! En zodra ik aan zijn teen zat begon hij ontzettend hard te huilen!
    Gelukkig kwam Fred net thuis dus konden we samen het haartje proberen weg te halen, wat nog een heel gedoe was omdat het zo strak zat :(
    Nu zit er nog een rode streep over zijn teen maar het is wel weg nu... Ik wilde al naar het ziekenhuis gaan :confused: zo zag het eruit!

Nou goed ondertussen kwam Fred thuis met mijn Coldplay kaartje, dus morgen ben ik erbij :) :)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Een haar :confused: nou maar goed dat je het zag zeg

3. gelukkig zag je t! en had ie blote voeten, anders zat t onder sokje en had je t nooit gezien!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja hoe het gebeurd is weet ik niet, maar vreemd was het wel! Misschien van Lisette die gaat vaak met d'r haar langs hem als spelletje...

5. yep.. ze klaagde laatst weer en toen hebben we gezegd dat ze maar bij ons moest komen en toen vond ze het ineens geen probleem..

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    maar goed dat hij geen sokjes aan had dan! :confused:

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    het kwartje viel dus... ze komt in ieder geval!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    denk het ook niet.. maar voor even is wel leuk, moet vanmiddag bij iemand op bezoek, en moet lopend. dus hopelijk houd het even aan ;)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hij had heel de dag sokken aangehad natuurlijk, dus toen zal het wel steeds strakker gegaan zijn, en in zijn pyama heeft ie geen sokken... Ja ben echt blij dat ik het zag, zijn teentje was ook al een beetje koud omdat ie afgekneld was!

10. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ik ga even mt mijn ventje bezig!

doegie

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    sjonge! en dat door een haar.. vaag zeg.

veel plezier morgen bij coldplay ;)

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou mooi toch, scheelt jou een hoop stress!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    gelukkig toch? dan is het toch opgelost!

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ben net ook maar snel tussen de buien door boodschappen wezen doen :confused: het goot hier met bakken naar beneden daarstraks!

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    succes!

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hier ook.. ik moest een pakketje afgeven bij het postkantoor.. gelukkig zijn we droog gebleven, was nog geen 5 min thuis en een BUI.. niet gewoon.

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee en dan is het weer licht en blauw en het volgende moment is het grijs en ontzettend regenachtig! En ik woon hier aan water dus de bomen gaan ook flink tekeer!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoe is het nu eigenlijk met je An, zag dat je gisteren goed ziek was!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hier dus ook.. dan lijkt het best ok, en dan ineens dikke grijze wolken, net zelfs hagel.. lijkt me toch minder om daar met de kinderwagen in terecht te komen ;)

20. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    stuk beter, nog wel een beetje gevoelig in mn buik, maar lang niet meer zo erg als gisteren.

Deel Deze Pagina