Indi had het aan het begin heel veel. Volgens mij komt dat gewoon door het gulzig drinken. -Of als je borsten gewoon echt heel vol zitten? Ik denk niet dat het erg is maar fijn is het ook niet. Ik zzou hem af en to4 van de borst af halen(al is het maar 10 sec) zodat ie ff een pauze heeft.
Me schoonzusje belde me net trouwens huilend op! Ze is 33 weken zwanger en heeft sinds gisteren al hele erge ongesteldheidspijnen in d'r buik! En ze heeft al een rot zwangerschap achter de rug met ziekenhuisopname omdat ze uitgedroogd was omdat ze alles uitspuugde in het begin Het klinken mij al voorweeen, maar heb wel gezegd dat ze moet bellen als ze er niet gerust op is! Ik weet het eigenlijk al niet eens zo goed meer hoe het was, raar he?!
probeer ik wel, maar hij zit meestal vast als een pittbull!! moet echt mijn vinger erlangs wurmen om t vacuum te verbreken! ook fijn als die wegdraait terwijl hij nog in zijn pittbullgrip zit AUWIE!
pff.. ik zou ook bellen als ik haar was.. klinkt niet echt zo als het hoort. en hoe het was? uhh.. volgens mij deed ik elk pijntje af als hoort er bij
misschien is het handiger om haar straks in de draagzak te doen ofzo.. want dan kan ze onder de plu.. al lijkt me eigenlijk de kinderwagen ook best wel ok.. maar ben zo bang dat het er dan net bij in gaat regenen ofzo.
zou sowieso bellen, zeker als ze een rotzwangerschap heeft! beter te vaak gebeld dan een keer niet terwijl het wel moest!
hey dames, hier een ontzettend boutnacht achter de rug Rihanna om 23 uur naar bed gedaan en om 24 uur sliep ze pas, elke keer als ik net in mijn bedje lag begon ze te huilen om 2 uur was ze weer wakker, dus maar een voeding erin gegooid, 3 uur weer wakker, 5 uur weer wakker en toen 8 uur weer maar ja toen was ik er allang uit om 7 uur ik weet niet waar ze last van heeft maar lekker slapen zit er niet in op het moment
Ja ze wacht het nog ff af zegt ze... Ja dat het er allemaal bijhoorde klopt! Het is zo jammer dat er geen duidelijke aanleiding van een eventuele bevalling is...
volgens mij is het overal klote weer, hier ook, hier giet het ook met bakken uit de lucht. moet nog naar de buren om te zeggen dat ze morgen avond niet op kraamvisite kunnen komen, het liefst wil ik dat ze helemaal niet komen, ben helemaal niet gesteld op die mensen, ga ze liever uit de weg dan dat ik een praatje met ze maak en dan komen ze ook nog bij ons brr. die vrouw is mega! volgens mij houd onze bank haar niet (sorry dat ik het zo zeg maar is de waarheid). en heb ook echt geen zin om daar naar binnen te gaan, is zo'n zooi daar en het stinkt dat wil je niet weten
Ja precies... Ik zal d'r zo nog wel ff bellen vragen hoe het gaat! Maar wil me ook weer niet opdringen of haar van streek maken... Moeilijk!