tjah, maar toch bij een rot zwangerschap, stevige menstruatie pijnen en 33wkn zou ik wel bellen.. je weet het maar nooit! maar jah voor een ander is dat altijd makkelijker te oordelen ik zag laatst de film van de bevalling, en voor de tijd is er een stukje gefilmd, ik zag dr gewoon helemaal kapot uit! (zo voelde ik me ook wel een beetje) en achteraf zie je pas dat ik me dus ECHT niet goed voelde, op dat moment denk je aaah.. ik denk het me in.. t valt wel meee. enz.
Hahaha maar hoezo kraamvisite dan? Je kan hem toch ook even showen als je bij ze aanbeld en zeggen dat je geen tijd heb om naar binnen te gaan! Ben je ook klaar! Ik doe geen kraamvisite voor mijn buren hoor, ga toch weg!
ze krijgt door elke fles pitmeel...dus ik zou niet weten hoe ik haar nu beter en/of langer aan het slapen krijg ben je trouwens weer wat opgeknapt?
hahahah.. sorry mega.. zie het al helemaal voor me t is stampot weer.. kaarsjes aan en lekker bij de kachel hangen
hmm nee, dan kan dat niet. ik zit te denken.. maar ik weet het ook niet eigenlijk, sorry. ja voel me wel weer wat beter! heel stuk beter
ja voor mij hoeft het ook allemaal niet, maar ze vragen er zelf naar en kan toch moeilijk zeggen nee jullie hoeven niet te komen, al heeft ze hem wel al gezien. ben eerder binnen gelopen dan dat ik aanbel ze is niet meer zo mobiel dus het duurt een tijd voordat ze open doet, maar als ik er al aan denk om achterom te moeten moet ik al kokhalzen
oke hier is ie dan! de domme vraag van vandaag! ik heb eergisteren spinazie gegeten... nou had gistermiddag/avond jurre heel de tijd groene poep.... kan dit van mijn spinazie komen? dat die kleurstoffen door de bv in zijn ontlasting zitten? zei toch dat t een domme vraag was!
over kachel gesproken, leon is er serieus over na aant denken om een kachel aan te schaffen, al moet ik er nog even over nadenken. hebben jullie een kachel, enzo ja wat voor eentje en besparen jullie er daar ook veel mee?
Zo heb bijna alles wel bijgelezen maar ht is weer erg veel dus ben maar gestopt. Wel een lekkere nacht gehad hier, Laatste voeding om half 9 (probeerde nog te rekken maar dat lukte niet.) en ze werd wakker om half5 toen maar bij mij in bed genomen en lekker aan de borst gelegd. Toen zijn we samen in slaap gevallen en half 7 een flesje gegeven...Lekker ook nog samen in bad geweest Ik heb nog niet gekeken of de kinderbijslag binnen is, wat gaan jullie daar eigenlijk van doen? Ik wil het op haar rekening zetten om lekker te gaan sparen voor haar.
ja ik hebwel een kachel? een gaskachel, die als moederhaart functioneerd, voor de cv, maar heb de gaskachel daar nooit van aan eigenlijk, al heeft het wel wat knussigs en of het bespaart? geen idee..