Jeetje dat gaat snel zeg! Heeft zeker grotendeels met haar lengte te maken of niet? Merel zit hier nog gewoon voor alles in 56. Wel is ze overgegaan van Pampers newborn nr. 1 naar nr. 2. Ze lekte wat vaker door de laatste tijd, dus ik ging er maar vanuit dat de Pamper te klein werd.
is mijn ukkie dan echt zo'n ukkie?hij zit nog in mt 50 alleen sommige shirtjes 56n die klein vallen, en dan zien ze er nog erg g root uit bij hem
Nee hoor, hier nog zo'n kleintje! Sommige maat 56 passen wel, maar voor de rest ook nog maat 50! Jammer van alle zomerspulletje die ik in maat 62 heb gekregen!
Ja ze was vorige week 60 cm en bijna 5 kilo. Ik moet van de rompers ook maatje 68 kopen. maat 62 moet ik al echt een beetje aan trekken om de knoopjes dicht te doen.
Zijn hier trouwens meer ukjes die zo'n vast wakker word tijdstip hebben? Roan word gewoon standaard tussen 6 en 7 uur wakker. Heel irritant soms, want zelfs als hij dan wel een nachtvoeding heeft gehad word hij nog dan wakker. Oja en weet niet meer er over begon maar ik heb dus ook last van een verzakking aan de onderkant, ik denk van mijn blaas. Als ik lang gelopen heb lijkt het soms net alsof ik een balletje voel bewegen aan de binnenkant. Nou ja het is lastig uit te leggen. Maar er werd mij verteld dat ik mijn bekkenbodemspieren te snel en te veel heb overbelast na de bevalling en nu moet ik oefeningen doen maar dat doet nog weinig moet ik zeggen. Volgende week moet ik voor mijn mirena naar de gyn en dan hoop ik dat hij er verder nog raad op weet.
Niesje krijg jij de mirena met bv? Mijn huisarts raadde me de koperspiraal aan omdat de mirena hormonen in de bv afscheid. Ik laat hem vrijdag plaatsen brr.. Weet iemand trouwens of het vergoed word of niet?
Ik heb na het vrijen trouwens last van mijn plasbuis of iets dergelijks. Ik kan dan niet echt goed overeind zitten maar op het moment zelf heb ik nergns last van. Weet iemand of ik er naar moet laten kijken?
Nog meer mensen met zoiets en wat ertegen te doen? Dit bedoelde ik dus ook, maar weet niet of het de blaas is of de baarmoeder of de darmen, maar "zwaar" voelt het wel. Ook hier aan het oefenen,maar tot op heden geen resultaat.
Oke, ik wilde ook de mirena maar volgens mijn ha was de koperspiraal beter..Ga ik toch maar even bellen denk k
Ja wat ik ook begreep was dar de mirena toch betrouwbaarder is. Ook geeft de koperspiraal heftigere menstruaties, zit ik niet echt op te wachten. Maar die ha begreep er volgens mij niet echt wat van..z moest het allemaal nazoeken etc. Het gaf me niet echt een goed gevoel
Met een spiraal kan er wel een bevruchting plaatsvinden, maar de innesteling in de baarmoeder wordt door de aanwezigheid van het spiraaltje verhinderd Vind ik net op internet. Dit gaat over de koperspiraal. Ik vind dit ook niet zo n fijn idee dat er elke maand kans is dat de eicel gewoon bevrucht word!
Moggel! Kep voor mijn gevoel al een hele dag erop zitten hihhii Kep bijgelezen maar kan niet iedereen persoonlijk antwoorden want kep tussendoor nog de fles gegeven. Las wat over de hik... Tygo had in de buik ook vaak de hik. En nu merk ik als ie heel druk is met "spelen" dat ie het dan ook krijgt. Met name als ie onder zijn "Woezel en Pip" mobiel ligt. 't Gaat dan een tijdje goed maar dan merk ik dat hij de hik irri gaat vinden en gaat dan een beetje huilen...de speen helpt dan idd of ik geef gewoon een paar slokjes water. Las wat over wakker maken voor de fles... Ik doe dat dus idd niet meer wat ML adviseerde. Gister kreeg hij om half 8 in de avond zijn laatste fles dit keer sliep ie weliswaar niet door maar toen heb ik hem om 3 uur een kleine fles gegeven (90cc) vervolgens sliep ie weer gewoon verder en kwam vanmorgen pas om 6:45 uur dus ging redelijk want ik ben niet brak ofzo. Las ook wat over kleding... Tygo heeft korte armpjes en beentjes. Ik heb ook al wat kleding opgeruimd uit zijn kast. Ik merk dat de kleding van Mexx en H&M redelijk groot vallen want hij kan daarvan nog maatje 56 van aan. Sommige dingen van Prenatal past ie ook nog wel maar kep afgelopen zaterdag maatje 62 gehaald maar dat is nog net ff te groot voor het goede. Mtje 68 heb veel gekregen dus hoef tegen die tijd dus niet veel aan te schaffen. Was vanmorgen al om 8:15 uur de hort op. Nou ja ff boodschappies gedaan. Tygo heeft toen iets van 20 min. geslapen ofzo. Nu heeft ie om 9:30 uur weer de fles gehad maar hij geeft nu duidelijk aan wanneer hij moe is want dan begint ie te jengelen. Dus nu ligt ie weer in de wandelwagen bak te tukken. Verder eigenlijk geen plannen voor vandaag...
Zijn er nog ladies die wijzigingen hebben voor de lijst! Zal deze zo en vanavond ff plaatsen... Tis alweer een tijd geleden