Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hihi, bijdehandje!

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    is wel vroeg maar had t gewoon geprobeerd om te kijken hoe ze erop zou reageren. maar normaal heeft ze na elke fles een mond zuur dat omhoog komt dus vandaar. ze heeft ook medicijnen tegen t zuur maar dat geef ik liever niet als t niet nodig is dus maar een fruithpje geprobeerd. en t zuur is er door zo goed als helemaal verdwenen en ze vind t nog lekker ook. en t is niet zon heel potje maar gewoon een paar kleine inimienie hapjes

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik wou daarover informeren inderdaad. Maar ik wil sowieso kinderrekening ook openen voor de tussendoortjes die ze krijgt. Hier heb ik mooi groot spaarvarken op de kast staan en daar gooi ik al mijn losgeld in, mijn man ook en de opa's en oma's :) Zit al aardig wat in. Nou daar kan ik als die vol zit ook weer iets leuks van kopen voor der

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D tuurlijk.. want tja.. t steld toch niks voor ;) want als dat al weeen zijn.. wat moet het dan wel niet worden! (temiste zo zat ik bij jor wel steeds, ik wachte op ongelooofelijke pijnen)

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    geen idee.. ik heb voor hun zon pardoes spaarrekening van de abn amro..

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    haha, vond ze het wel leuk? en vonden ze het op je werk ook leuk?

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou nee ik beheer de rekening wel. Laat mijn man zijn eigen rekening maar beheren dat is genoeg :)

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wij zijn er ook nog over aant denken wat voor rekening wij voor mika willen openen.

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ja die kreeg ik uiteindelijk wel, maar niet van de weeen!
    Maar die weeen zelf vond ik niet zo heel veel voorstellen, wel vervelend en ik had ze snel op elkaar (met nog maar 5 cm) en tussendoor dus pijn van dat litteken dat op spanning stond :confused:

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    haha, hier staat ie ook alleen op mijn naam.. omdat we dat dus niet wisten ;)

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ik heb er niet heel erg over nagedacht.. ikben bij de abn amro.. en jor ook, dus was de keuze vrij makkelijk.

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    oja.. dat was jij.. brr.. dat lijkt me wel vet akelig.

helemaal omdat je niet precies weet wat hoort enzo.. (teminste dat wist ik bij de tweede net zo goed niet als bij de eerste, stond nog als een sukkel dat ik moest poepen te roepen..)

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wij zijn bij de rabo en bij de sns (daar doen wie iets van snelsparen tegen 4,5%)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    ah ben weer bij mezelf aanbeland!

zou zo die kant eens op gaan..

rennuh.. hopelijk trekt mn buik het! anders word het een uhh ramp? en dan worden we verstekeling... en dan moeten we wachten tot iemand ons onderkoeld, en vies komt redden...

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    byron is volgens mij bij de postbank.. ik spaar wel op een spaar rekening, maar niet dat het vast staat enzo, in die positie verkeren we ons helaas nog niet ;)

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahaha ik voelde ook al poepdrang maar niet heel heftig! Maar goed dit was mijn eerste bevalling dus alles was anders en nieuw en ik had ook nog vette pijn... Kon me alleen niet voorstellen dat de bevalling zo'n zeer zou doen daarom zei ik er wat van, anders had ik misschien niet eens wat gezegd denk ik... :oops:
    En ja eigenlijk hoefde ik niks te zeggen want ik ging op een gegeven moment maar gewoon gillen (en ik was buiten mezelf ofzo :()

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D heftig.. nou jah gelukkig komt het dan wel goed, en geeft je lichaam het zelf allemaal wel aan :) ik vind het toch het leukste moment samen met de positieve test van de zwangerschap..

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Net maar me schoonzusje gesmst, hoop dat ze wat terug stuurt want zij zit al helemaal in d'r eigen wereldje en heeft soms echt geen zin in die telefoon :confused: maar goed ik wacht rustig af...

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    alleen durf ik niet nog een keer :p heel stom.. maar ik heb opzich twee prima bevallingen gehad, maar ben nu ineens bang dat het dan alleen maar tegen zou kunnen vallen ofzo :D

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hmmm ik moet goed denken wat ik het leukste moment vind... Ja toch net wanneer je kindje geboren is en je het vast krijgt (weet helaas niet hoe het is om het meteen op je buik te krijgen :cry: )
    Verder vind ik zwanger zijn niet mijn favoriete bezigheid als ik eerlijk ben!

Deel Deze Pagina