Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

2. pfff be er weer, heb cv storing en ben me suf aan t bellen voor een bedrijf dat op korte termijn kan komen...

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

beterschap
    who's next?

4. nu m'n moeder aan telefoon...
    moet weer een botscan, heeft 2x kanker gehad en nu pijn in rib en moet weer gescand worden voo zekerheid of t niet terug is...

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha!
    Check ff mijn bankrekening enne 1e Kinderbijslag is een feit! ! :whistle:
    Kep voor Tygo een eigen rekening aangevraagd van de week maar kep daar nog niets van gehoord en eigenlijk wil ik het daar op storten...
    Nou ja ff met Hugh overleggen waar we het tijdelijk "dumpen"

Tevens heeft een "tante" (beste vriendin van mijn moeder) van mij enige tijd geleden mij een kaart gestuurd incl. geldinhoud. Deze kaart heeft ze GEOPEND retour ontvangen en jah hoor geld eruit...nu heeft ze weer een kaart gestuurd met geld hartstikke lief maar ze had ook gewoon ff langs kunnen komen maar goed anyway...gaat dus lekker met de financieën van Tygo.
    We hebben overigens nog een hele emmer vol Kleingeld dat willen we naar de bank brengen en op zijn rekening storten ben erg benieuwd hoeveel daar in zit hihihihi

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh spannend ik hoop maar dat alles goed is!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Voel me ook niet echt toppie hoor!
    Veel niezen en snotneusjes hihihi maar goed gaat wel weer over voordat ik een jongetje ben ;)

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

Sterkte meis!

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

gatsie dat is minder
    hoop maar dat het niks is
    (misschen lees ik zo wel meer)

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoop voor je (en voor je moeder) dat het allemaal goed blijkt te zijn

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sassa sterkte met je Schoonzussie!

12. ik ook! ze had eerst borstkanker, dus amputatie en chemo en zware hormoonpillen, toen vorig jaar had ze pijn in been. kreeg van de dr steeds wat anders te horen, van slijmbeursontsteking, tot overbelasting. uiteindelijk scan en bleek de borstkaner in haar been te zitten :confused: waren wel maanden overheen voordat ze daar achter waren....
    weer chemo enzo en gelukkig was t weg
    en nu moest ze voor afspraak maar ze kreeg brief dat ie was verplaatst naar november. dat wilde ze niet omdat ze last had van rib, dus mocht ze vandaag voor controle en die dr wil dus weer een scan laten maken om te kijken of er niks zit... die moet ze maandag

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

als je er een beetje over doordenkt wanneer (hoe laat) doe je hem aan
    over het algemeen doe je hem 's avonds aan en dan heb je geen kruiper eer over de vloer want die ligt dan in bed

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ik heb maar mee ingestemd, als er iets gebeurd geef ik hem gewoon de schuld, hij wil koste wat het kost die kachel

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb nog maar even snel een sollicitatie weg gedaan, kunnen ze bij het cwi niet zeuren dat ik niks gedaan heb.

16. ik zou zo nog eens gaan, alleen eerst deze blubber eraf voordat ik nieuwe blubber plaats! :)

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    :)

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zou het ook zo weer doen, wil graag nu al wel weer zwanger zijn maar mannetje nog niet :(

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

die hebben we hier ook.
    maud en morris hebben beide nog zo'n mooie spaarpot en sam een stomme knuffel gekregen bij het openen van de rekening

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zit te wachten tot mevrouw wakker wordt, want ik moet nog even naar de AH en nu is het droog en het zonnetje schijnt

Deel Deze Pagina