gefeliciteerd maar nu wil ik ok taart maar ga eerst maar voeden anders struikel je misschien ook wel net als ik en kun je weer van voor af aan beginnen
Zo ik kom ff stoom afblazen. Wilde ik naar mijn oude werk gaan kopje koffie drinken. Indi lekker warm ingepakt, tas ingepakt...Je kent het wel. Kom ik bij de lift..is dat "$%%$ding nog steeds kapot(gister ook al). Dus ik sta daar te vloeken en te schelden. Maar even de liftservice gebeld waarom die nog NOG STEEDS kapot is. Ja dat wisten zij ook niet dus ik moest de beheerder maar bellen. Ok, beheerder bellen..krijg ik zo'n idioot aan de lijn. Dus ik heel kattig ''hoe lang gaat dat nog duren?'' ''uhhh dat kan ik niert zeggen mevrouw'' ''dat kan me niet schelen, ik wil het weten!'' ''ja maar eerst moet hert liftbedrijf langs komen en dan worden er nieuwe onderdelen besteld'' ''Oh lekker is dat dus dat duurt weer een week zoals de vorige keer?!'' ''ja dat zal een paar dagen duren'' ''oh. Nou ik BAAL hiervan! Het is elke keer gezeik met die #%^lift en ik zit gewoon binnen opgesloten omdath ik een kleintje in een kinderwagen heb! Ik moet toch boodschappen doen?'' ''Ja we doen wat we kunnen'' ''ja dat zal wel DOEI'' Ik stond gewoon echt te janken van woede. Hoe kunnen ze die lift zo een week uitzetten zeg! 1 dag oke, en als het nou 1 keer in het jaar gebeurde. Nee, het gebeurt hier onderhand iedere 2 maanden! Dat betekent dus dat ik met Indi in de draagzak 10 trappen af moet, boodschappen doen(en dan nog niet eens zware dingen wat kan het karretje dus ook niet mee nemen) en dan weer die #%#^@trappen op! IK BAAL! ! ! ! ! Als mijn man nou thuis was doordeweeks dan kon ik iniedergeval even boodschappen doen maar met Indi in die draagzak op de buik ga je ook niet uigebreid boodschappen doen...
klote zeg! gelukkig dat je wel een draagzak had anders kun je echt niet weg! khoop voor je dat ie t morgen weer doet!
Kheb ff gebeld met de vragenlijn van het cb, 4 flesjes was ook goed, hij drinkt zoveel dat ie toch genoeg krijgt. maar wie weet mss komt ie wel om 16:45 en 19:45 en 00:00.
Nou het ziet er dus naar uit dat ie het de hele week niet meer gaat doen. Eerst moet het liftbedrijf komen om te kijken welke onderdelen vervangen moeten worden. Dan moet de beheerder er goedkeuring ofzo voor geven en dan worden de onderdelen besteld. De vorige keer moesten er onderdelen uit Duitsland komen dus toen duurde het ruim een week. Ik hoop dat dat nou niet het geval is Gelukkig heb ik nu de draagzak inderdaad (ook pas sinds deze week gekregen anders had ik helemaal mooi gezeten) Maar als de onderdelen er zijn dan pas kunnen ze eraan werken. En daar betalen we dan iedere maan 125 euro service kosten voor
Kheb ook alvast een test gekocht, niet die gevoelige die hadden ze niet. en die clear testen gingen per 2 en dan is t meteen 18 euro en dat vind ik zonde van het geld.
hij drinkt 190/200cc melk per keer. die vrouw zei kan zijn dat als je m 4 flesje geeft dat hij er morgen 6 wil, maar dat zien we dan wel weer. mss drinkt ie vandaag gwn wel 5.