mij is verteld dat de mirena ook geschikt is als je bv geeft, ondanks die minimale hormoonafscheiding. en het is mij door kh/ha en vk verteld en zelfs op het cb ook een keer. raar hoor weer zo'n tegenstrijdig iets
Juli Mama's 2008 !!Gelieve het overzicht niet zelfstandig aan te passen zie info onderaan de pagina!! De Kids In onze gedachten Tessa* 11 maart 2008, Dylan* en Dinand* 8 april 2008 5 april Dylan* - zoon van Vergo - *8 april 2008 6 april Dinand* - zoon van Vergo - *8 april 2008 1 mei Kyara - dochter van Susi 1 mei Rebecca - dochter van Susi 27 mei Brenden - zoon van Nannie 18 juni Genaro - zoon van Miss Sil 22 juni Mies - dochter van Etje 24 juni Nilo - zoon van Patricia01 24 juni Britt - dochter van Mayo1982 24 juni Wessel - zoon van Bloem82 25 juni Nièl - zoon van Mrietje 25 juni Chris - zoon van Duikster 27 juni Karsten - zoon van Senninha 27 juni Sandro - zoon van Lee74 29 juni Senna - zoon van NinaVI 29 juni Jules - zoon van Nin0 30 juni Novalie - dochter van Anno niem 30 juni Jeroen - zoon van Memoiikke 1 juli Tygo - zoon van Silla 1 juli Mayron - zoon van Monkeylove 1 juli Roan - zoon van Niesje1980 2 juli Isabella - dochter van MamavanPerine 4 juli Midas - zoon van Anne75 7 juli Aimey - dochter van Nance1979 8 juli Nikita - dochter van Susanne85 9 juli Guus - zoon van Penny 9 juli Rajah - zoon van Heidi77 9 juli Jasmijn - dochter van Jessbutterfly 10 juli Jesse - zoon van TuttiFrutti 12 juli Mees - zoon van Christiea 13 juli Indi - dochter van Kwebbels 14 juli Isabella - dochter van Lisettedijkstra 15 juli Marin - dochter van Veraatje 15 juli Esmee - dochter van Knuffelkonijn 15 juli Dean - zoon van Mirre 15 juli Jasmijn - dochter van Beastie 16 juli Sem - zoon van Esther1986 16 juli Fenne - dochter van Daisy 16 juli Linne - dochter van Daisy 16 juli Fae - dochter van Athina 16 juli Marcus zoon van Sassa25 17 juli Joost - zoon van Ramoontje 18 juli Eline - dochter van Minka 18 juli Ivy - dochter van Sann 18 juli Timo zoon van Moesje83 20 juli Mika - zoon van Daantje85 20 juli Danique - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - zoon van Naomi32 22 juli Julia - dochter van Patricia34 23 juli Sam - dochter van Lovelykids 23 juli Iliyas - zoon van Mila24 23 juli Dean - zoon van Bd81 25 juli Demi - dochter van Mirjam2112 25 juli Anoeska - dochter van Pluys 27 juli Rihanna - dochter van Liesje76 29 juli Yelina - dochter van InezI 30 juli Jurre - zoon van Rensie 02 augustus Pieter - zoon van Mone 11 augustus Mehmet - zoon van Selma 13 augustus Julian zoon van Ingrid30 Afsprakenlijst Week 35 25 aug. om 11:00 uur 1ste CB afspraak Joost (Ramoontje) 25 aug. om 11:30 uur 1ste CB afspraak Anoeska (Pluys) 28 aug. om 09:00 uur 1ste CB afspraak Sam (Lovelykids) 28 aug. om 10:00 uur nacontrole gyn MvP 28 aug. om 10:00 uur Silla gesprek met Postnatale Depressie Clubje 28 aug. om 16:50 uur Nilo 1ste prikjes (Patricia01) Week 36 01 sept. om 08:30 uur prikjes Tygo (Silla) 01 sept. 1steschooldag Rick (Ramoontje) 02 sept. Pien weer naar school (MvP) 03 sept. om 10:50 uur na-controle Gyn Sassa25 04 sept. om 11:45 uur 1ste prikjes Jeroen (memoiikke) 05 sept. om 15:20 uur prikjes Roan (Niesje1980) 05 sept. om 11:15 uur prikjes Novalie (Anno Niem) Week 37 08 sept. om 14:00 uur prikjes Karsten (Senninha) 09 sept. om 10:40 uur prikjes Mayron (Monkeylove) 09 sept. om ? uur 1ste CB afspraak Jurre (Rensie) 10 sept. om 09:40 uur prikjes Jesse (Tuttifrutti) 10 sept. om ? uur 1ste prikjes Isabella gaat via inloopspreekuur (MvP) 10 sept. om 10:00 heupecho Isabella (MvP) 11 sept. om 11:15 uur prikjes Mikayla (Miss Piggle) 11 sept. om 14:10 uur 1ste prikjes Jasmijn ( Jessbutterfly) Week 38 15 sept. om 9:30 uur 1ste prikjes Joost (Ramoontje) 15 sept. om 09:40 uur prikjes Marin (Veraatje) 16 sept. Eerste werkdag Senninha  16 sept. om 09:45 uur 1ste CB afspraak Julian (Ingrid) 16 sept. om 14:30 uur prikjes + afspraak wijkverpleegkundige Indi (Kwebbels) Week 39 23 sept. om 13:45 uur 1ste prikjes Timo (Moesje83) Week 40 Week 41 07 okt. 1ste werkdag Silla  10 okt. om 13:45 uur nacontrole gyn Lientje 10 8) Buddylijst 8) Silla <--> Monkeylove <--> Mayo1982 Senninha <--> Patricia <--> Anno niem Athina <--> Penny Etje <--> Mama van Perine Duikster <--> Veraatje <--> Rensie Vergo <--> Mirre <--> NinaVI Niesje1980 <--> Lientje <--> Lee74 Susi <--> Susanne85 <--> Jessbutterfly Knuffelkonijn <--> Nannie <--> Esther1986 Jessbutterfly <--> Lisettedijkstra <--> Essie1979 Mrietje <--> Christiea <--> Kwebbels Bloem82 <--> Bd81 Heidi <--> Misspiggle <--> Duikster Lovelykids <--> Tuttiefrutti <-->Ramoontje Mirjam2112 <--> Miss Sil Selma2 <--> Ingrid 130 <--> Senninha Pluys <--> ? ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Verklarende Juli mamas woordenlijst Bedgym = Gymen in bed. Bijvoorkeur met man of vriend Penny-aktie = Een onhandige handeling of moment waar je achteraf erg om moet lachen, vernoemd naar onze lieve Penny Boutnacht = Een nacht waarin je niet slaapt omdat er iets is wat het slapen belet... Een dikke zwangere buik en bijkomende ongemakken of een baby die blijft janken. Ook bekend als Houtnacht Onderkantje = Het vrouwelijke geslachtsorgaan Kattenwas = Je baby opfrissen (gezichtje, handjes en billetjes) met een washandje i.pv. een badje. Boxsprinmatras/Surfplanken = Kraamverband Melkfabrieken= Borsten Artiesteningang= Anus Senseopads= Zoogcompressen Plaatsing of wijziging op de lijst? Stuur dan een PB door naar Silla. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. (benodigde info kids; Geboortedatum + naam baby. Bij afspraken: datum, tijd, soort afspraak)
voel je het ook bij het plassen en is het een krampachtig gevoel? had het zelf ook 2 wk na de bevalling en bedgym maakte het erger. bleek ik dus een gekneusde plasbuis te hebben, terwijl ik dacht blaasontsteking te hebben.
Ladies...veel plezier vandaag met de "Baby APK" 25 aug. om 11:00 uur 1ste CB afspraak Joost (Ramoontje) 25 aug. om 11:30 uur 1ste CB afspraak Anoeska (Pluys)
godemorgen was even nieuwsgierig wat mijn leesschade was na het weekend. wou gister nog ff lezen, maar met dat ik oline was, was onze kraamvisite er en die gingen laat weg. maar ga zo eerst ff shoppen en daarna bijlezen. moet nog 36 pag lezen maar zag dus wat staan waar ik opwou reageren. tot vanmiddag
Ik heb ook nog steeds last van mijn onderkantje, plasbuis en schaambod! Kep wel een schimmeltje, daarvoor heb ik medicijnen die wel lijken te werken alleen voor de schimmel maar verder heb ik nog vaak last van steken en pijn. Als ik met mijn kuurtje klaar ben moet ik weer terug naar de HA, dan gaat ze nog even inwendig kijken maar ik vrees het ergste....
LK...tot vanmiddag enne SHOPSE! Zooo ff lekker een koffie verkeerstje en een chocomuffin, dan maar es gaan stoffen en afwassen ofzo blehhh. Ga zelf (ipv mijn broertje te helpen) ook ff neuzen voor een evt. andere baan. De gedachte dat ik weer mijn suffe functie (die ik uit nood maar heb genomen vanwege de herstructurering op mijn oude afdeling) terug moet krijg ik de kriebels van. Maarja ik vrees wat ik nu verdien nooit ergens anders krijg...maar ja neuzen kan geen kwaad toch? !
Hé meid, klinkt bekend hoor.. Mijn onderkantje is ook nog niet helemaal toppie... Na de eerste twee weken ongeveer had ik ook geen last meer, maar ik denk omdat je dan meer gaat doen, dat je er weer wat meer last van krijgt.. Ook had ik een uitwendige hechting die mij irriteerde.. die heb ik er bij de dokter uit laten halen.. Verder heb ik bij de knip een soort harde plek (littekenweefsel, denk ik) wat inderdaad ook nog steeds iets gevoelig is en waar nog steeds wat vocht uit komt.. Dus helemaal niet vreemd dat je er nog last van hebt.. Ook mijn baarmoedermond is nog steeds iets gevoelig, maar ja, volgens mij kan dat ook weinig anders...En ik heb nog steeds twee inwendige hechtingen die ze er pas na zes weken uithalen vertelde mijn dokter.. en soms komen ze er helemaal niet aan.. Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt, maar je bent in ieder geval niet de enige
Vraagje hoe gaat dat eigenlijk met alle prikken voor de kleintjes? Krijg je van het consultatieburo een oproep ofzo? Ik heb laatst per post een vaccinatiebewijs gekregen en allemaal kaarten met de diverse inentingen erop. Ook zat er een folder bij, maar ik werd er niet helemaal wijs uit hoe ik nou weet wanneer ze moet prikken (ja wel in welke periode, maar verder?).
Kep 2 schoenmakers in de buurt aangeschreven of ik mijn laarzen kan laten "oprekken" dmv een (nieuwe) elastich stuk te plaatsen en 2 nieuwe ritsen. 1 laars krijg ik wel dicht maar na 2 stappen lopen gaat ie weer open grrr. Zal niet goedkoop zijn maar deze laarzen zijn mijn lievelingslaarzen en zien er nog goed uit en voor dat geld heb ik met mijn STALPOTEN geen nieuwe! Van de week maar ff langs gaan...
Ik heb deze ook gehad. Die moet je in je Consultatiebureau boekje doen. Als je bij het CB geweest ben (en volgens mij heb je je 1ste bezoekje al gehad toch?) maken ze een afspraak om met 2 maanden de eerste prikjes te plannen.
Nee ik moet nog voor de 1ste keer. Zal je de details ff PB-en voor in de lijst. Ik heb alleen een intake gehad met het CB en dat was hier thuis. De kaarten en het bewijs had ik inderdaad al in het boekje gedaan.
Hier is het meestal andersom. Als Danique een grote boer laat (ze lijkt soms wel een grote kerel ) krijgt ze daarna bijna altijd de hik.
Nou lekkere actie dan van de woningbouw. Ik zei toch al dat ik het idee had dat het huis bewoond was. Je mag voorkeurstraten aangeven waar je zou willen wonen hebben wij toen ook gedaan en kregen de eerste voorkeurstraat. Zou het wel leuk vinden en je vriendin denk ik ook dat je lekker dichtbij zou komen wonen. Ik heb een Mirena spiraal maar het zetten deed geen pijn. Af en toe een iets onplezierig gevoel maar probeer altijd maar zo te denken in vergelijking met weeën is dit een peulenschil. En ontspannen is het magische woord.
Misschien heel makkelijk gezegd maar Mikayla moet eerst meer gaan drinken per voeding wil er een nachtvoeding af kunnen en ze langer kunnen doorslapen. Volgens mij is er ook geen methode voor om ze meer te laten drinken dat gaat vanzelf. De ene baby is er eerder aan toe dan de andere. Karsten was 7 maanden toen hij pas doorsliep.