nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik zou ook best nog een keer willen (als het net zo zou gaan als bij Roan, die van Damian hoef ikniet in de herhaling) Maar helaas het zal hier bij twee kindjes blijven.
zo.. bezoek was gezellig, droog heen en terug gekomen, dus dat is wel beter mn draadjes vlees, is nu houtskool.. was vergeten hem uitte zetten lekker handig, dus dat word een hamburger voor ons vanavond. gelukkig geen rookpluimen enzo.
Maar als het door de PSP komt dan kan het zijn dat hij juist behoefte heeft aan meer geborgenheid. Maar slapen moet. Ik heb met Sven altijd duidelijke afspraken gemaakt dat hij alleen op die dagen bij mij in bed mag en dan TOT ik zelf naar bed ga. Heeft een tijdje geduurd en toen vond hij het zelf niet meer nodig. En echt waar een 2 jarige begrijpt best veel hoor.
oms blijft er een muntje steken je raadt het al dan stopt hij dus nooit en als je hem op e verkeerde plek neerzet(in ons geval bovn de verwarming) danbegint hij soms spontan te spelen endit is met beiden gebeurt