Hij krabbelt heel langzaam op. Hij is deze week voor het eerst begonnen met 3x 2 uur werken dus ben benieuwd hoe hij zich aan het einde van de week voelt. Lief dat je er naar vraagt.
Stel je voor dat hij gaat denken dat je verslaafd bent. Probeer hier ook te zeggen hoor dat ik niet verslaafd ben, alleen trapt hij er niet meer in.
dan moet je je verslaving beter verbergen laptop in de sokken la.. www. in het keukenkastje.. net als een echte junk..
dan ben ik best blij dat Byron het vooral leuk vind, en fijn dat ik wat mensen heb om mee te kletsen (anders haal ik het op hem in.. dat zou het wel zijn )
met de mijne ook hoor.. ondanks dat we een kind "delen" en verkering hebben, zijn we ook goeie vrienden van elkaar
Nou beter toch. Ik betaal geloof ik iets van 170-190 euro per maand zelf op een factuur van ruim 1300 euro. Maar dat is dan van 3 kids.
maar ook hij ruimt zn sokken soms niet op, verzint niet dat je een afwas ook af kan wassen ipv te zeggen dat er afwas is.. (anders denken jullie nog dat het altijd geweldig is met hem haha)