klinkt een beetje bijgelovig hier mag het nu weer.. weer de stop week, de vorige keer kwam het netjes dus hoop nu ook weer.
en heeft het gesmaakt? hier wel lekkere patatten met de brommer bezorgd want pappa at niet thuis dus vond mama dat een goed excuus. de kds vinden de patatbrommer zo leuk ze staan gewoon te springen bij alleen het woord al
fijn dat het goed gaat! en wat haar betreft, ik word er eigenlijk een beetje moe van, elke keer dat "wat een haar" gedoe.. maar dat ben ik hoop dat het bevalt op je nieuwe school, en natuurlijk dat mikayla achter laten wat "mee" valt!
Die arme Mikayla, zo jong en dan alleen thuis zitten! Heerlijk he dat brabbelen! Daar kan ik ook zo van genieten. Dus jij mag ook al zo weer aan de slag. Best eng zeker om zo'n nieuwe start te maken midden in het schooljaar. Welke groep krijg je?
ik zou dat ook wel willen! waar woon je? want, wij hebben geen patat brommer.. kan je dan gewoon alles bestellen? en dan komen ze het brengen?
nee dat andere huis is al van ons daar hebben we maanag ons voorlopig koopcontract voor ondertekend en we heben tot morgen bedenkijd en daarna kunnen we eralleen onderuit als de financiering niet rond zou komen, maar daar hebben we vanmorgen ook bericht van gehad en die is goedgekeurd. dus ALS we slecht zouden willen zijn dn moeten we morgen alles stozetten maar dt doen we dus echt niet
coevorden tussn emmen en hardenberg in. we hebben hier noga wat bezorgers ook pizza chinees shoarma en volgens mij zelfs griek
omdat ik jor op mn 17e kreeg, en ik niet dan nog in de "kleine" baby fase wil zitten.. niet nóg een keer opnieuw beginnen met zwemles en die dingen.
vet! wij hebben dat niet.. is coevorden zo groot dan? vind het geniaal! ik denk dat ik ook maar een patat brommer ga beginnen alleen het woord al