Ik heb op t moment ook een vervanger, ook een ei pff...Ik hoop voor je dat het nog een beetje te doen is tot maandag! is je man al thuis?
tsja ik denk er zijn zulke mooie foto's voorbij gekomen laat ik ook nog eens wat origineels erbij tussendoor gooien
@Kwebbels: mn man komt morgenochtend thuis. Zal echt zo blij zijn als ie er is. 's middags dan lekker ff de stad in. Kom nuj nergrns behalve de supermarkt want kan niet autorijden zo. Echt saai.
dan moet ik naar boven. ach als ik dan toch daar ben kan ik ook nog een draaiende machine doen. maar ik zal het jullie besparen doe het dus niet
geeft niks hoor. relaxen moet ook kunnen op zijn tijd. nou was is opgevouwen ga nu naar de machine kijken of die klaar is en dan dat ophangen en dan zal sam zich ook wel weer melden.
Ik heb de mama's in mijn favorieten opgeslagen dus kom meteen op de goeie blz... Dat had ik ook bij het zwangertopic... Misschien een ideetje om het vele scrollen tegen te gaan
Ik zit ondertussen op marktpklaats even buikdragers te bekijken. we willen zo'n babybjorn active of synergy. Man wil m nieuw, maar ik vond ze wel erg kostbaar. Tweedehands zal toch ook best kunnen.
Jah natuurlijk waarom niet... Alleen wel controleren of alle sluitingen nog goed zijn voor zever die erop zitten...
Ja, dat is wel belangrijk. Zoek er ook echt eentje die binnen 25 km van hier zit zodat we eerst kunnen kijken. Nieuw is ie toch 109 euro en die synergy (met ademende gaatjesstof) zelfs 139.