Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hier wel volledige BV, maar doorslapen, dat kennen we nog niet ;)
    Heel af en toe, maar dat is meer per ongeluk denk ik. Nou moet ik wel zeggen dat Danique bij de nachtvoeding steeds korter gaat drinken. Vannacht hooguit 5 minuten en toe sliep ze weer als een roosje. Dus dan is het nog wel toe doen. Hopelijk komt ze snel helemaal niet meer tussen 3 en 4.

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat mij betreft mogen mannen en kids ook mee.
    En hij mag natuurlijk de foto maken. :p

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik kan je helaas niet helpen meis.
    Sterkte en ik zou het zeker even bij de vlos neerleggen.

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :) :)

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Dat idee heb ik hier inderdaad ook. Voorheen gaf ik haar 1 borst, dan een schone luier en dan nog een toetje uit dezelfde borst. Nu drinkt ze overdags langer aan de eerste borst, dan schone luier en het toetje uit de andere borst.

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Beterschap Niesje!

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Prrrrrrrrrr tralalliep! :D

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Tenzij je nog een deel van je eigen risico open hebt staan. ;)

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Danique draagt ook nog een hoop van de maat 50 spulletjes hoor. Maar ik merk nu wel dat sommige dingen te klein worden. Dus maat 56 en sommige klein vallende 62 heb ik aan de stapel toegevoegd.
    Bovendien vallen sommige grotere maten kleiner, dus af en toe wel ff checken want anders passen ze het niet meer als je iets nieuws wil pakken.

En oja, als je je kleertjes in de droger doet, worden ze vaak ook ietsje kleiner vooral bij rompertjes merk ik dat, dus ik droog Danique kleertjes meestal gewoon aan de lijn.

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja of IK WIL groene limonade ipv mag ik groene limonade mama? Moet het haar altijd helpen herinneren, en ook het woord ik kan het niet is hier erg populair! GRRR!

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Bedankt voor alle PB's over het lange eten van Karsten.
    Ik ga eerst een grotere speen proberen om te kijken of hij dan sneller wilt drinken.

Vanmiddag gaan we naar het Klok'uus vlakbij Goes en als afsluiting gaan we bij de Mac eten.

Ik voel me niet zo heb het idee dat ik tegen een voorhoofdholte en bijholte ontsteking aanloop. Hopen dat de paracetamol het kan onderdrukken.

Spreek jullie later weer................

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Misschien een herkansing vanavond?

Ik had gisteren ook weer tranen hoor toen Marcus weer zo hysterisch aan het huilen was!

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Kun je nagaan hoe verschillend het advies is. Mijn gyn (en ook de folder van de Mirena) zegt dat het geen enkel probleem is om die met BV te gebruiken. Koper raadt hij juist weer af.

15. Senn, beterschap en veel plezier vanmiddag..

Hier ook 1 met volledige bv.. Esmée begint de laatste tijd beetje door te krijgen wat doorslapen is. Soms van 10-5 of 11- half 6, maar ook wel eens dsat ze om 3 of 4 uur komt..
    Overdag begint ze ook iets langer tussen de voedingen te houden..

Ik begin deze week met een minipil. Die moet je gewoon aan 1 stuk doorslikken en dan word je ook niet ongesteld. Heerlijk lijkt me dat.. Men, heb er nu zo'n last van...

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Veel plezier vanmiddag! En beterschap meis!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

vannacht heeft Rihanna eindelijk fatsoenlijk doorgeslapen in haar eigen bedje...oplossing is het bedje verwarmen met een kruik....

Ik heb ondertussen voor Rihanna ook al speen maatje 2 gehaald en gebruik ik nu ook al...
    Wat de kleertjes betreft zit zij gedeeltelijk nog in maatje 50 en gedeeltelijk in maatje 56...
    Had nog een heel leuk boxpakje maatje 56 die ze nog niet aan had gehad, paste dus al niet meer terwijl dat een t-shirtje maatje 56 ietsje te groot is...nou moe....

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Gisteren een hele leuke dag gehad met veel visite. De sate is helemaal opgegaan, samen met 4 stokbroden.
    De mannen en de kids zijn wezen varen en de kids hebben in de band achter de boot gehangen. Het was wel niet zo mooi weer, maar daar hebben ze zich niks van aan getrokken hihi.
    Daarna hebben de kids (5 jongens tussen de 7 en 14 jaar) naar Hankock gekeken. Leuke film, hebben jullie m al gezien?

En uiteindelijk was iedereen pas om een uur of 7 vertrokken. Wel een lange dag, maar supergezellig! En weer hele leuke kadootjes gehad.

Vandaag is Chris de hele dag wennen bij de BSO. Als volgende week school weer begint gaat hij daar voortaan op maandag naar toe na schooltijd, maar omdat het nog vakantie is, is hij er vandaag de hele dag. In de maandag groep zit ook een vriendje uit zijn klas, dus hij kwam binnen en het was meteen goed.
    Op 5 en 10 september gaat Danique twee keer een half dagje wennen bij het KDV (zelfde locatie) Zij komt daar ook in de maandag groep.
    Het wordt nu toch allemaal wel echt hoor. Ik hoef pas 29 september weer aan het werk, maar het begint toch al wel een beetje op te schieten. Vanmorgen dus voor het eerst iedereen op tijd klaar omdat Chris er om 9 uur moest zijn. Is wel ff wennen hoor!

19. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    JA ik heb het ook, vooral als ik een helling afloop (naar ons huis moet ik eerst een helling de dijk af lopen), lijkt het wel alsof het doordreunt en eruit dreunt!
    En tijdens het paardrijden, maar dat doe ik dus nog maar even niet.
    Ik doe ook bekkenbodem oefeningen, verder niks heb er ook (nog) niet naar laten kijken.

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Wat dachten jullie van deze: :)

Ik wandelde met mijn 6 jarig zoontje. Hij pakte wat van de grond op en stopte het in zijn mond.

Ik heb het afgepakt en zei dat hij dat niet weer moet doen.
    Waarom vroeg hij mij?
    Ik antwoordde : omdat het op de grond ligt, het vies is en er veel bacteriën in zitten.

Op dat moment keek mijn zoontje me bewonderend aan en vroeg: mama hoe weet je dat allemaal? Jij bent slim!

Ik dacht snel na en zei: alle mama's weten die dingen. Als je mama wilt worden wordt dat op die test gevraagd. Als je dat allemaal niet weet wordt je geen mama.

Gedurende 2 à 3 minuten lopen we zwijgend naast elkaar verder. Ik wist dat hij hier over na moest denken.

Op een gegeven moment zegt hij: Ah! Ik snap het! Als je de test niet haalt wordt je papa!

Precies, geef ik als antwoord met een grote glimlach!

Share This Page