tuurlijk.. novalie gaat gewoon mee.. en als ze kan lopen, dan mag zij het naar de deur brengen beter voor de fooi..
lief dat je er naar vraagt! t gaat nog niet veel beter dan gisteren... ga zo nog even lekker op de bank liggen! hoe is het met jou? lukt t allemaal wat met jullie drukke gezinnetje? Vind het echt knap hoe je het allemaal doet.... en dan hier ook nog zo volhouden!
hield m tegen me aan en zachtjes schudden en zingen en dat hielp even, toen knuffelen hielp even, toch een slokje, hielp even, dicht tegen mama liggen, hielp even nu in de box hielp even... en de traantjes komen weer
volgens mij is dat dan toch ht teken dat je er vrede mee hebt en dat het dus goed is zoals je op dat moment in die situatie zit. of te wel het isgoed zo ben er klaar mee
Zozo een nieuwe manege dat is spannend. Over het CB en het uitstellen van prikjes hoor ik veel verschillende verhalen. Bij ons zeggen ze dat al zou een kindje zich niet lekker voelen dan voelen ze zich door de prikjes hooguit nog iets minder lekker maar dan hebben ze het in 1x gehad. Ik heb het wel een paar keer gedaan maar dat had er ook meer mee te maken dat ze aan de lopende band keel en oorontstekingen hadden. Maar je moeet uiteindelijk doen wat je zelf wilt. Het is jouw kindje.