Ja lekker, zeker omdat ik zo lang heb thuis gezeten. En mijn collega's zijn ook errug blij dat ik er weer ben want het is een zooitje.
Nou als je 2 bent is k3 toch ook wel heel leuk hoor (hier wil er in ieder geval eentje smorgens wel 'de wereld van k3' kijken ). Maar bouwen met de duplo is ook hééél leuk .
Voor de werwerking en herstel van mijn postnatale depressie moet ik de bevalling nog eens doornemen. Ik heb nl. na mijn bevalling geen na- gesprek gehad met de gyn en gezien ik mijn bevalling als zéér traumatisch heb ervaren en ze het e.e.a. "kwalijk" neem wil ik weten waarom ze me o.a. niet serieus hebben genomen naar de aanloop v/d bevalling/ waarom ik van Hugh moet horen dat de diensdoende Gyn moest ingrijpen omdat de arts-ass liep te prutsen, het feit dat ik niet goed op de verdoving reageerde en waar ik het allermeest mee zit en hier nog niet hardop heb verteld... Ik heb gewoon niet meegekregen dat Tygo op mijn buik werd gelegd (poeh terwijl ik dit typ schieten de tranen in mijn ogen)... Dat ik inene "bij kwam" en een baby op mijn buik had die niet huilde en ik maar riep..."Hij doet het niet, hij doet het niet". Ik heb mijn kleine dus niet geboren zien worden omdat ik zo "out" was omdat ik slecht op de medicatie reageerde...en dat... kunnen ze nooit meer terugdraaien!
ja min of meer . Maar vanavond toen ik met Rick bezig was, heeft hij zich met Joost beziggehouden (lees: gebrabbeld, gek gedaan en ook joost omgedraaid naar zijn rug omdat ie weer spuugde ) en ook het speelgoed opgeruimd
Nou beter zo dan dat je 2 dagen moet wachten totdat er eindelijk weer eens iemand reageert in het topic.
tape is niet handig. dan laat ik mijn baton zeker duizendmaal vallen en dat wil ik voorkomen. bepaalde bewegingen doen wat pijn maar dat overleef ik wel. maar nui ben ik echt weg hoor hihi. liefs susanne
Dit stuk printen en bij die gyn onder zijn neus duwen! (dan hoef je verder niks meer te zeggen, alleen maar te luisteren naar zijn verhaal als het goed is )