Ik las ik heb de Baan dus zat te juichen op de stoel maar na het nog een keer gelzen te hebben kom ik alleen maar o uitbrengen. Wat zei de KA? Gaat er iemand mee naar de gyn die je kan backuppen als je er niet uitkomt. Krijg hetidee dat je niet zoveel aan Hugo hebt met de manier hoe hij jou pijn weg wuifde. Hier gaat het steeds beter.
Nou dan kan die mooi jouw gaten in je vragenlijst op die gyn afvuren! Oeps, als ik het verhaal van Senn zo lees, is dat dus niet het geval????
hihihihi... Kep me verhaal wel klaar en Hugh als back-up maar ik ben zo bang dat ik er geen "voldoening" uit haal en wéér niet serieus wordt genomen. Maar ja daarin tegen...weet ik ook niet wat ik eigenlijk van ze wil verwachten.... Tis zo dubbel
Ik ga morgen babyzwemmen. Wat moet ik allemaal meenemen? En ik heb een zwempakje maar moet ze niet een luierbroekje aan ofzo/
Er zijn er diverse die een 100-tal of 1000-tal pagina geopend hebben met een . En daar is Veraatje ooit mee begonnen.
Tja, daar kan ik je niet mee helpen.... Misschien dat het al een stukje scheelt als je gewoon antwoord krijgt op de vragen die je hebt. Misschien dat de rest dan vanzelf komt? Ik weet het niet hoor.....Kan me je tweestrijd wel voorstellen maar ook daar heb je helaas niks aan .
KA vond alles goed dus we hoeven niet meer terug te komen Hugh gaat dus mee, maar hij is wel ervan teruggekomen hoor mbt tot de pijn... Op dat gebied gaat het nu beter tussen Hugh en mij...nu begint alleen de "discussie" huishouden...maar goed zaterdag staat HIJ er de hele dag alleen voor dussss kijken hoe die dan piept
Jeetje meid wat een heftig verhaal! Wat moeilijk voor je allemaal... heb je er verder al wel over gepraat dan? zoals ramoon zegt probeer het op papier te zetten zodat je niet met onbesproken gevoelens blijft zitten! gaat Hugh wel mee?
Oke dus voor de lijst! Truuk van Veraatje = 100-tal en/of 1000-tal pagina openen met Akkoord want dan ga ik hem erbij zetten
om 7.00-7.30 uur fles, om 8.30 uur naar bed, 9.30 uur fruit, 10.30 uur fles, 11.30 uur naar bed, 13.30 uur fles, 15.30 uur naar bed, 17.30 uur groente (nu nog maar een paar hapjes), 18.30 uur fles, 19.30 uur naar bed en zo krijgt hij zijn laatste fles nog rond 22 uur en dan slaapt hij weer tot de volgende ochtend. Dit was vandaag hoor. Het kan makkelijk ergens een 1/2 uurtje of een uurtje schuiven in het schema.
Hier moest Rick idd een zwemluier aan. en verder: - omslagdoek voor Indy (voor als je onder de douche uitkomt); - shampoo/wasgel voor Indy en voor jezelf; - handdoek voor jezelf - badjas voor jezelf (kun je eerst Indy afdrogen en daarna jezelf zonder te blauwbekken ) - hydrofielluiers om Indy af te drogen (1 reserve meenemen voor 't geval ze er eentje onderplast) - luiers - reserve kleertjes - misschien flesje water voor Indy (vaak zijn ze na afloop wat dorstig) - misschien olie/bodylotion om Indy mee in te smeren tegen droge huid door de chloor verder zou ik 't effe niet weten.....