Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik leg het aankleedkussen in de douche. Als we in bad gaan leg ik haar erop en ga zelf nog even douche om me haren te wassen en bij douchen idem dito. Ik was haar dan haar op het aankleedkussen (wel met omslagdoeken om haar heen) en ik was me verder. Dan droog ik me af, badjas aan en met Indi naar haar kamer. Ik zorg wel dat het warm is in de douche dus de verwarming zet ik altijd van te voren aan.. Ze zit altijd heel ontspannen te kijken hoe mama douched haha. Of zal het komen doordat ze dan altijd de boel gelijk maar onderplast :rolleyes: Maar ja ik moet wel ik ben alleen

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    en jij lette alleen op 00?

3. kwebbels

Wiehieeee :)

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    die leg je gewoon even onder de haardroger te drogen.. in die tijd, kleed jij jezelf aan. en dan haar.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dan is het idd handiger om de maxicosi bij je te hebben! En volgens mij mag jij er best wezen, maar kan me voorstellen dat je d'r zelf niet op zit te wachten dat iedereen naar je gluurt terwijl je je aan 't omkleden bent ;)

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    is t dan 37 graden net als een badje? lijkt me wel toch omdat babys anders sterk afkoelen, of heb ik nu weer mis haha

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    rustig aan meid! t komt vast allemaal goed.. berijd je goed voor, en ga dr gewoon niet weg tot dat je antwoord hebt op al je vragen!

succes..

8. :)

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Als hij dan wakker wordt zou je hem zijn groente kunnen geven.

Bij Karsten gaat er een fles af als hij een hele fruit en groente pot op een dag eet.

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :) :) en hem weer omhoog halen met zon catrol ding :D indy dr in :D

11. zo, daar was ik ook weer heel ff..

vanavond heeft christian lekker met esmée gedouched. Lief hoor.. Leuke foto's van gemaakt...
    Esmée lijkt tot nu toe een stuk tevredener op de fles. Slaapt ook meer en als ze wakker is, is het niet direct huilen of brullen, maar kan zo een poos lachend wakker blijven om zo ineens in slaap te vallen zonder te mopperen.. Heerlijk...

Liefs

12. kwebbels

Naarmate baby s ouder worden kunnen ze zich beter op temperatuur houden. Maar ik geloof dat het water wel rond de 35 graden is. Ze zeggen dat ze na 8 weken zichzelf al best goed op temperatuur kunnen houden. Niet te lang natuurlijk en het is bij elke baby anders. Als Indi nou gelijk begint te klappertanden (haha welke tanden) ofzo dan weet ik dat het nog te vroeg is. Gewoon even uitproberen natuurlijk!

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou zo ongeveer gaat het in het zwembad dus ook! ;)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    de maxicosi vind ik niet zo zwaar.. het kind erin meer..

15. kwebbels

Hahahaha hoe kom je er toch op :)

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Misschien wel beter ja.
    Nu maar hopen dat je niet in ene naar de dokter moet of zo dan heb je een uitdaging. :(

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    dank je!

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    zwemluiers?

19. kwebbels

Nou dames ik ga...Ik heb een nieuw boek gekocht en die ga ik lekker lezen strakjes..Indi nog even haar voeding geven en slaapzakje aan
    Oh ja nog een vraag. Sinds maandag avond heeft Indi niet meer gepoept. Hoelang mag er tussen zitten bij flesvoeding?

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dames, ik ga er weer vandoor.

Even fles geven zo meteen, lekker douchen en dan naar bed!

Welterusten!

Share This Page