hehe heb je het woordenboek niet gelezen? een niet zo slimme actie waar je achteraf om kan lachen vernoemt naar penny. (die nu niet meer zo vaak komt)
Penny aktie staat op de Woordenlijst Penny-aktie = Een onhandige handeling of moment waar je achteraf erg om moet lachen, vernoemd naar onze lieve Penny
Ik geef haar met fototoestel de fles ze trekt de raaste hoofden na de tijd lig dan helemaal dubbel.. ow en als je een ernie lach voor haar doet (hoe kan het ook anders) dan komt zij niet meer bij
Hahahaha, oke ben ik weer bij... Zal die woordenlijst even beter onder de loep nemen dan Enne heb je al wat gehoord van je cursus?
Hij was bij het laatste CB bezoek, bijna 3 wkn geleden, 57 cm... Maar als je hem in het eggie ziet oogt ie niet "lang" zeg maar... Hij trekt nog heel erg zijn pootjes op hihihi
nog niet, een week voor de tijd krijg je bericht dus dat duurt nog wel even! heb er nog steeds helemaal zin in, heb jij al wat uitgezocht? of besloten om te gaan doen?
heeft ze toch nog iets van mij al hebben we niet helemaal de zelfde humor geloof ik, meestal kijkt ze me aan van "sjonge jonge, hoe oud denk je dat ik ben?"
Nee nog niet! Ik wil wel graag iets doen, maar ja wat ik al eerder zei vind het moeilijk om het ook echt te doen hihi... Ik loop nu ook al een week te kloten met mijn gezondheid dus dan heb ik ook niet echt fut om naar iets opzoek te gaan, maar ik ga toch van de week iets zoeken om te doen, misschien ga ik wel lekker zwemmen ofzo! Ben ik in ieder geval even van huis... En misschien (daar denk ik al jaren over) ga ik wel een cursus Spaans doen!
Hebben jullie kindjes ook zon "uitgesproken" smaak? misschien even uitleggen wat ik bedoel haha, Bijv, ze vind Doemaar helemaal geweldig, lachen enz, maar de dijk daar integen helemaal niks! ze presteerd het om dan te gaan huilen zelfs.. Bumba knuffel is liefde op het eerste gezicht, en de beer (die ook best leuk is) gunt ze geen blik waardig, pas als je bumba weer voor dr neus zet vind ze het weer ok.. Mn vader lacht ze zich suf tegen, en mn moeder (die net zo lief is) kijkt ze ook aan van DUS.. snap dr niks van Mn zusje ook, vind ze ook geweldig lachen, bijna de slappe lach krijgt ze, maar tegen byron zn zusje, kan dr geen lachje van af.. terwijl ze ze even vaak ziet.
haha jah, het DOEN is moeilijker dan het idee! Ah als je weer helemaal beter bent, en er zin in hebt gewoon uitzoeken! dan word je wel enthousiast. Zwemmen is altijd lekker, alleen ben ik bang (voor mezelf) dat ik een keer ga, en dan denk ik ahh het regent enz enz.. Waarom geen cursus spaans als je dan op vakantie gaat, kan jij het eten bestellen
Hij heeft op deze foto gewoon maatje 56 aan, dus het valt idd gewoon niet op. Hij vind het nog heerlijk om ook helemaal in een houding te liggen zoals ie een beetje in de buik lag...helemaal als ie moe is en tegen je aan ligt dan kruipt ie helemaal in je nek, beentjes opgetrokken en dan valt ie in slaap hihihihi
Hahaha ze weet in ieder geval goed wat ze wil! You go Girl! Die gaat niet over zich heen laten lopen als ze wat ouder is Maar nee Marcus vind of alles best of niks best hahaha, net hoe zijn bui is! Echt een jochie volgens mij...