Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk niet op let hihihi.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ga nog ff een bakkie zetten voordat 't weer flessentijd is...
    Hij is overigens weer wakker hihihi

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja maar ik heb een sporters mentaliteit dus ik zou eigenlijk wel moeten doorzetten, ook als het regent maar ja ik ben ook wel goed in het vinden wat excusses!

En ja dat Spaans is wel makkelijk, Lisette heb ik ingeschreven voor de Europaschool en daar krijgt ze vanaf groep 1 Spaans dus kan ik haar een beetje helpen! En we hebben wel de droom om ooit als we genoeg geld verdiend hebben (voor zover dat kan in NL) naar Spanje te gaan... Maar goed eerst die cursus maar eens doen....

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ooooowwww, dan is het niet te vroeg dus met de prikjes :D

Gelukkig wonen wij in een kindvriendelijke wijk, sommige mensen hebben hier de voordeur heel vaak open als de kinderen aan het spelen zijn. Niemand kan weten of er iemand thuis is of niet dan moet je eerst naar binnen lopen. Maar we keken raar op toen we weer thuis kwamen :D

Ik zie leuke foto's voorbij komen :D

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    jah.. kan mn borst nog nat maken.. hoop eigenlijk dat alle babies zo zijn :D dan valt het vast mee haha.

:D wel lekker dat ie alles best vind, of niks.. dat is minder!
    Ik weet het niet of het er aan ligt of het een jongetje is, jordy was wel veel minder "zinnig" dan Novalie, die vond ook alles prima, kon je uren mee rond zeulen, knuffelen, had best even geduld voor zn flesje..

Novalie niet dat is HONGER NU! (rennen kreng ontbreekt nog net) die wil ook persee naar buiten kijken, anders blijft ze draaien en wurmen (en later dus huilen) tot je dr met haar hoofd richting raam houd..

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) dat is wel beter, een sporters mentaliteit ;)

als lisette het op school krijgt is het zeker wel handig om er iets van te weten!

Olé.

wie heeft de droom niet om naar spanje te gaan ;) maar jah volgens mij zit half nederland daar al..

wat willen jullie daar doen dan? gewoon rentenieren?

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Lisette was ook zo makkelijk als Jordy, die kon ook wel even wachten en Marcus wil als ie honger heeft ook NU zijn fles, of ie nou net wakker word of niet hahaha... Maar goed Lisette is nu een hittepetit en ik zie Marcus niet zo worden zoals zij is...

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Over cursussen gesproken...

Tis de bedoeling dat ik (samen met iemand anders) een klein evenementen bedrijfje ga beginnen.
    Ik heb nu al bijna 1 jaar de mappen voor deze cursus in huis maar kep er nog niets mee gedaan (door zwangerschap).
    Ik heb wel al ervaring op dit vlak en kep ook wel benkopt een module gekregen tijdens secretaresse opleiding maar dit is wat uitgebreider. Hoop het snel weer eens op te pakken maar nu is het nog zo chaotisch met de kleine dat ik er ff niet aan toe kom hihihi

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ach ja mag ook ergens anders hoor, maar Frankrijk ben ik niet zo kapot van, vind ze taal wel mooi maar de mensen niet hahaha!
    Italie weet ik niet zoveel van, hoewel mij dat ook wel mooi lijkt. Maar Spanje komen we in principe elk jaar, bijna mijn hele schoonfamilie woont daar dus we hebben altijd wel een vakantie adresje hihi...

Ach ik wil ook wel werken hoor in Spanje, maar dan moet ik wel de taal spreken! Maar goed alles is zoveel rustiger daar dan hier, in Nederland heeft iedereen maar haast en daar is alles no stress! Trancilo wil ik zeggen maar dat is portugees :D

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Het is een thuisstudie silla? Volgens mij moet je dan ontzettend veel discipline hebben wil je daar even de tijd voor nemen!

Maar wat voor evenementen bedrijfje dan?

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Silla: leuk een evenementen bedrijfje, was jij het ook niet die kinderfeestjes organiseerde (of deed je dat toen alleen voor je nichtje? zoiets) ergens 2000 pagina`s vorig forum geleden?

Ik zou ook wel naar een ander land willen, maar dan geen Spanje, Frankrijk oid, dan wil ik naar Bosnië.. ja ik wil altijd alles anders dan anderen haha, alleen het is daar nu nog zo corrupt als de pest, als je geen geld hebt geen zorg zeg maar.. en dat vind ik iets minder. maar t is een prachtig land. We zijn er vorig jaar geweest, en volgende vakantie gaan we zeker weer heen (mn ouders hebben daar een huis)

Maar als je schoonfamilie er woont, heb je wel gelijk wat bekenden, en de mogelijkheid tot misschien wat "langer" er te zijn? om zo evt te kijken of het wel echt zou bevallen enzo?

Dr zijn ook wel baantjes waarbij je niet hoeft te praten.. doven tolk ofzo :)

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hehehe :)

Ja misschien met de tijd dat we er heen kunnen gaan om te kijken of het iets is, maar nu hebben we nog ons eigen bedrijf die we niet zomaar aan de kant kunnen schuiven, dus paar jaartjes wachten nog!

Enne mijn schoonmoeder is naar Brazilie geemigreerd, ook een corrupt land, maar ze zijn daar ontzettend rijk vergeleken met de armen dus ze leven er als een god in het paradijs! Schijnt een ontzettend mooi land te zijn!

Maar Bosnië vertel er eens wat over...

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Dromen moet je ook niet te snel uit laten komen ;)

Dat is wel waar, als je hier een ton hebt, ben je in bosnië ook mega rijk!

Bosnië is (wat ik er van gezien en beleefd heb) een heel ontspannen, vriendelijk gezellig land, mooie natuur, Lekker eten (echt lekker, t vlees smelt gewoon op je tong)

T is gewoon geweldig, dan zit je boven op de banjer (zo heet de berg waar mn ouders het huis hebben) komt de buurvrouw langs met de koe, en wat geitjes :D die laten ze uit :D ze hebben ook alle tijd en rust enzo. haast kennen ze totaal niet (wat als nadeel heeft dat een afspraak dus minder vast is dan hier) Jordy speelde daar met wat kindertjes, word ook gelijk "opgenomen" of dat ie er nooit niet is geweest, ze vragen elke keer wanneer die weer komt enzo.

T is moeilijk uit te leggen eigenlijk, want het is een gevoel..

T zelfde gevoel wat ik heb zodra ik in amsterdam uit de trein stap.. net of je thuis komt ofzo? zoiets? (dus ik kan ook naar amsterdam gaan ;))

dat gelige huis, dat is van mn ouders

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0

het uitzicht van boven af de banjer

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    uhmm.. dat gelige huis, midden op de foto, onder dat grijze, en links van die andere grijze (er staan nog al veel gele huizen op :) )

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0

Watermeloen eten, wat zo lekt dat je het boven de rand moet eten haha.. zo sappig, als ik de foto`s zie wil ik morgen nog heen :D

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik ga ff jor van school halen + vriendje..

Misschien tot later!

Groetjes.

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Klinkt mooi hoor! Enne Amsterdam is veel te duur, kan je beter naar Bosnie gaan!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
  20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ziet er mooi uit allemaal hoor Annoniem! Kan me voorstellen dat je er meteen heen wil!

Ik ga weer even verder Coldplay videoclips kijken met Lisette, die is net als ik Coldplay fan ;)
    Hehehe heb het goed voor elkaar hihi!

Deel Deze Pagina