jawel.. want ik kom pas na het cb online senninha ook pas smiddags, ml is dan nog ziek dus slaapt uit.. en jij? jij kwekt in je eentje niet zo hard rensie is met jurre bezig, en lk met haar taarten..
Verschrikkelijk Sann... wat ben jij oud! Nee man, je bent nog piep... Als je zo oud als Bassie bent, dan ben je oud!
ik ga morgen ook ff naar het cb om te wegen. Dan is dat tenminste niet alleen maar de plek waar ze telkens naalden in dr steken. Daarna maar ff 10 km verderop boodschappen doen. We hebben 2 weken lang geen supermarkt hier. C1000 wordt omgebouwd tot Appie. Reuzehandig.
Das niet zo handig! Jij veel plezier dan op het CB. Dames, ik ga nog even boekje lezen en dan slapen. Tot morgen!
jammuhr joh.. maar jah deze ronde ga ik ook niet mn best doen.. want dan word ik helemaal gebanned door jullie, dus ik gun het een ander wel.
ik ga ook naar bed! morgen weer vroeg dag, en moet een beetje wakker zijn, als novalie extra zorg nodig is.. moet ik niet inslaap vallen tot morgen! was weer gezellig!
is zeker leuk! alleen ik magh em niet openen.. heb hem aan iemand beloofd.. maar weet natuurlijk niet meer wie