doe ik de volgende keer! ik wou alleen zeggen dat het hard tegen hard ging.. en dan zou ik mn mond houden..
Op pagina 2307 lezen we: AN antwoordt op 2308: Op 2342 zegt AN het volgende op de opmerking dat p2345 openen ook leuk is: Dan zijn we in het heetst van de strijd op p2344: en En wie opent 2345? ? ? ? ? Juist! Als ze merkt wat ze gedaan heeft, wijzigt ze haar post gauw in: Maar valt dit nog goed te praten? Ik pleit voor een ban! Een ban voor AN zodat ze geen bijzondere pagina's mag openen Wie ook? Ban AN: - Veraatje
goedemorgen dames hier eindelijk weer een goede nacht gehad Rihanna gisteren rond 22 uur de fles gegeven en om 23 uur in bed gelegd en mevrouw sliep direct. Om 3.30 uur werd ze wakker, op de andere zij gelegd en de speen erin en ze werd pas om 7 uur vanmorgen weer wakker. Yes zo willen we het hebben! Ze begint nu speeltjes te pakken. Hartstikke leuk om te zien...het zijn nog grotendeels ongecontroleerde bewegingen maar ze probeert nu heel duidelijk te pakken
Goeiemorgen, redelijk geslapen. zn laatste flesje was om 23:30 toen om 5:30 uit bed geplukt en tot 7:30 geslapen met een kruipende baby op mijn buik hihi.
haha ben t er wel mee eens, maar hou er ff te vriend tot ze op visite is geweest... ban er zondag wel
haha ik tzelfde.... laatste (.) om 10.15 uur geslapen tot 5.20 en tot 7 uur lekker gelegen met uk tussen ons in! nog misselijk meid? je ging nu toch testen?