ik ook! oh enne miss sill je banner is nu errug leuk! heel rustig! (die van mij is een schermexplosie )
ja zo slaap ik eigenlijk elke ochtend want hij heeft een wekkertje rond 5 uur half 6, en ik rek t dan nog wat, maar dit keer wassie actief. Nee gelukkig niet meer misselijk! Ja ik zit te denken of ik vandaag doe of pas zondag of maandag,kheb gister in bed zitten denken en denken en ik weet gewoon niet duidelijk wanneer ik ongesteld was! Kan ook de 1e zijn geweest. Stom he!
ja kben erg ook blij mee! nu t zwarte (rouw) randje weg is is ie helemaaaal mooi! Kvind die van jou leuk hoor, hij zit mooi in elkaar, vrolijk!
als je t niet zeker weet kun je ook ff wachten.. een negatieve test kan later nog positief worden als hcg te laag is... enne wie weet ben je straks ineens ongi... (testen zijn ook prijzig als je ze moet blijven kopen ) misschien een idee om aan het eten waar je tijdens je vorige zw te denken, als je gelijk naar de plee moet rennen is dat ook een indicatie om te testen... blijf voor je duimen! (dit is de eerste keer dat ik hier voor een ongi duim!)
ja vind ik ook die dingen zijn duur! Mja gister en vandaag (nog niet) ben ik niet misselijk , khad tijdens mijn zs geen ochtendmisselijkheid maar meer de hele dag en vooral savonds haha.
Rihanna poept normaal elke dag minimaal 1 keer en gisteren helemaal niet en zo te zien had ze er gisteren genoeg last van na vanmorgen haarzelf en mij ondergespuugd te hebben vlak na de fles heeft ze nu de hele luier volgepoept...zoveel dat het er langs is gegaan en alles eronder zat.....minimaal halverwege de rug maar ja ze is er nu wel lekker vanaf en ik kan nu direct de wasmachine aanzetten
pffff wat hebben jullie weer veel geluld hier gisteravond, moet nog 40 pagina's teruglezen dus ik zie jullie wel weer over een uur of 2 haha
ja echt wel! ik noem het ook altijd kerriesaus! en stinken! BLEHHHHHHH maar ik ben blij dat ze eraf is....en ze slaapt nu ook direct...
is ook wel een stoer ventje!! al kan t ook nog zo'n miniwurmpie zijn hoor!! genaro is toch echt ouder hoor!!!
kheb mooie achtergrond muziek van een kraaiende Genaro. Wanneer gaan baby's zich omrollen? kzit er echt op te w8en haha