Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Lief jurkje heeft mikayla daar aan!

irritant zeg mvp!, belasting dienst.. leuker kunnen ze het niet maken :rolleyes:

Rustig aan lovelykids! niet in slaap vallen, zo saai zijn onze gesprekken toch niet?

Heb ook wel eens mn sleutels in de voordeur laten zitten/ of dat ie dus ook nog op een kier stond, maar blijkbaar zijn mijn spullen inhuis niet zo leuk, als mn nasi in de vriezer (ja die is een keer gejat, en mn snert die veel lekkerder is lieten ze liggen..) zou er bij vermelden dat mn vriezer in de schuur achter staat.

2. he, dat truitje heeft esmée ook. en waar komt dat jurkje weg?

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hmm gezichtje is wel warm, novalie haar handjes zijn koel.. ze ligt in pyamatje, of rompertjes met slaapzak, onder een dubbele deken. maar boven is het altijd vrij koel, omdat ik een raam open moet hebben, anders stik ik.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D klinkt leuk!

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Voor wie een Vomar Supermarkt in de buurt heeft!

3 pakken Pampers voor 19 euries!
    Is ietsjes goedkoper dan 't Kruidvat en Plus supermarkt deze week!

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    heb ik niet in de buurt.. nog nooit van gehoord zelfs. anders was het niet duur!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Het is ook idd leuk!
    Maar ja doordat ik inene ;) zwanger was en 't verloop daarvan had ik ook tijdens mijn verveel momenten geen zin om te "studeren"

Maar goed ga het zeker weer oppakken! (ahum beter gezegd beginnen want bij het 1ste hoofdstuk had ik de map alweer geloten :rolleyes: )...

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    :confused:
    Oh oke hihihi hier wel 1 in de buurt maarja ben zaterdag al naar het kruidvat geweest...

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D als je dr echt zin in hebt, dan gaat het als een trein :) kan me nog herrineren dat we het toen over kinderfeestjes hadden, en jij al zoiets zei.. (ja ik heb een raar geheugen)

als je nou door studeerd, dan huur ik je voor volgend jaar in :)

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Klopt idd, kep ook 't verjaardagsfeestje van mijn "businesspartner" georganiseerd.

Enne daar houd ik je aan, maak wel een vriendenprijsje hihihi

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb c1000 luiers gehaald, vind de mini daar van een stuk fijner dan die newborn..

kruidvat merk heb ik ook een pak van gehaald, maar die zijn iets duurder.

dus pampers gebruik ik denk ik niet

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel kinderfeestjes ;)
    dus voor ongeveer 10 euro per kind?, dan haal ik zelf wel eten en drinken enzo.. ongeveer 5 a 6 kinderen (anders word ik gek) nouuu moet kunnen toch :)

haha

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ;)
    Onze prijzen zijn nog niet bekend (ligt er ook een beetje aan wat je wilt hi hi) maarre...
    We hebben het tegen die tijd er nog wel over enne...
    we hebben tijdens het feestje wel extra handen nodig hihihihi dus ga er vanuit dat je wel ff bezig bent hihihihi.

14. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jurkje komt van de prénatal..
    Heeft ze gekregen van een tante...
    en volgens mij had ik inderdaad ook al een keer een foto voorbij zien komen van esmée met hetzelfde truitje :D

15. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ik heb dat truitje laatst ook nog gekregen in een maatje groter, dus ze kan er nog lang mee doen :D

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zooooooo alles staat klaar voor het avond eten, hoe het straks alleen maar op te zetten.

Hier begint er 1 wakker te worden voor de fles...goede timing!

Nu maar hopen dat ie vannacht lekker doorslaapt!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm schijnbeweging geloof ik....
    Hij ligt nog in de maxi-cosi, was ff mijn broertje de hort op, hij moest nieuwe voetbalschoenen hebben maar meneer heeft nogal een grote voet...maat 48!
    Gelukkig is ie geslaagd maat 47,5 nou die zaten goed en waren in de aanbieding.
    Verder ff door het winkelstraatje gelopen en toen weer naar huis...

Morgen moet ik hem ff afzetten bij een sollicitatiedag bij een bedrijf op Schiphol-Rijk. Ik ken het gebied erg goed en ik heb er zelf ook gewerkt hihihi.

18. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Zo'n vermoeden had ik al... Ik vind het alleen zo 'vreemd' dat ze nog steeds op 7 voedingen zit.. Ik dacht dat ze nu al wel naar 6 zou moeten/kunnen, maar goed, elk kind is anders en het gaat verder hartstikke goed met haar, dus we gaan gewoon op dezelfde voet verder..

Ik heb nu de laatste paar dagen de voedingen bij gehouden en de ene dag krijgt ze er 6 en de ander 7, maar ze wil nog niet meer drinken per voeding dan 100ml.. alles wat mama er meer in doet, in de fles, laat ze staan, alsof ze me doorheeft :D

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had dat ook hoor met Tygo...
    Het kan zijn dat ze er gewoon nog niet aan toe is...l*llig voor de ouders ;) maar ja tis niet anders....

20. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hier staat ook alles klaar voor het eten en net in de oven gezet..

Wij eten een lekkere ovenschotel van maggi vandaag..
    Met macaroni en sperziebonen..

Snel, simpel en lekker!

Ik weet trouwens niet wat me overkomt, Mikayla is vandaag super rustig op een paar keer huilen na..
    Heel anders dan de afgelopen dagen.. Heerlijk..
    Zo kom ik ook nog eens ergens aan toe, zoals forummen :) :)

Deel Deze Pagina