Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Dat denk ik inderdaad ook, dat ze er toch nog niet aan toe is...
    Maar ze doet wel weer haar best.. Zo zat er vannacht weer 5,5 uur tussen, dus we gaan de goede kant op..

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm klinkt lekker
    Enne heerlijk he als je kleintje een beetje "meewerkt" aan mama's forummomenten ;)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh kijk es aan nou dat gaat idd de goede kant op.
    Ik ga die van mij zo maar es wakker maken want anders lopen we vanavond (net als gister) weer te rommelen en komt ie weer vannacht...

Dus ga de fles opwarmen en hem uit de Maxi Cosi plukken.

Hmmmmmmmmm begint hier aardig dicht te trekken zal wel een fikse bui aankomen. Ik hoop dat Hugh al onderweg naar huis is (op de motor) want anders krijgt ie de bui over hem heen hihhi.

Oh enne ik weet niet over ladies zijn die "verslaafd" zijn aan bepaalde series...

Helaas vanavond de laatste aflevering van het seizoen van "Army Wives"
    MAAR...
    Vanaf morgen weer "Desperate Housewifes" JOEPIE!
    Kep mijn vriendinnetje al geSMSt die zie ik vrijdag en is ook verzot op deze series dus kunnen we weer erover kletsen.
    Toen we vroeger samenwerkte was woensdag onze "We nemen ff de series door" dag...
    Tijdens het werk kwamen we dan bij elkaar "buurten" (zij werkte op een andere afdeling) en namen dan de series door toen nog;
    "Grey's Anatomy", Desperate Housewifes en Evelien hihihi

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje wat gaat het hard...
    Tygo is volgende week maanden!
    Pfffffffff dan ben ik nog 5 wkn verwijderd van mijn eerste werkdag blehhhhhhhhhhhhhhhh!

5. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hier pampers/luiers vd aldi 90 stuks voor 9.99! dus ook niet duur en de kwaliteit vind ik prima...

6. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ego berichtje

Op zondag eten wij altijd bij vrienden en dat is altijd heel erg gezellig.. We zijn dan met z'n 9-en en om de beurt wordt er gekookt..
    Mijn broertje hoort ook bij de vriendengroep... Ik weet niet of ik dit al een keer verteld had hier, maar mijn broertje zit aan de drugs..
    Hij heeft een tijdje zonder gekund, maar is inmiddels weer begonnen..
    Wiet, pillen, de hele rataplan..
    Met dit spul op wordt hij erg vervelend, en vooral tegen familie..
    Zo ook gister.. We hadden ons eten op en ik vond dat ik best een biertje mocht drinken met het oog op het weekend..
    Dus ik haal een biertje op, zegt mij broertje tegen Chris, 'als je dat van te voren geweten had'.. Dus ik snap even totaal niet wat hij bedoelt en dat zeg ik ook..
    Zegt hij tegen Chris, als je van te voren geweten had dat ze weer ging drinken had je vast geen kind verwekt.. Nou werkelijk waar :evil: #$%#@%$ , ik wist niet wat ik moest zeggen en daar heb ik toch normaal echt geen last van.. En hij wou het nog afdoen als geintje ook, nou, dat noem ik geen geintjes.. KL**TH*MM*L

En die week daarvoor (zondag) zat hij te zeuren dat Mikayla alleen maar aan het huilen was en stonk... @$#$% Ze gaf één gilletje en had een plasluier..
    Wat moet je nou met zo'n figuur.. $#@$%&&%
    Was er vanmiddag nogal emo door, heb het ook met mijn moeder besproken.. Zij is ook helemaal van slag door hoe hij thuis is..
    Een jongen van 24, die alles nog door zijn mama laat doen.. Hij zegt al menige jaren dat hij het thuis zo slecht heeft, maar weggaan, ho maar...
    Sorry dames, moest het even hier kwijt..
    Einde ego-bericht...

7. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    *
    jouw broertje leeft met recht op grote voet :)

8. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    jij armi sterkte ermee :)

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lucht lekker je hart meis!
    Het is geen prettige situatie zo...
    En ook jammer dat je broer weer is teruggevallen.
    Gezien zijn leeftijd en hoe hard ook mss moet je moeder hem maar eens op eigen benen laten staan...hebben jullie al een interventie geprobeerd?

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ach jeetje zeg :( sterkte ermee! Misschien moet je moeder wat harder optreden? Misschien zeg ik iets raars hoor! Maar drugs gebruiken is nogal wat.

11. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden, hier een upc storing dus geen tv, telefoon en internet grrrrr....zit nu op net van de buren ahum....

ik ebn helemaal kapot een vredelijke nacht gehad..00.30 fles, 3.30 en weer om 6.30...ik ben met nieuwe voeding begonnen tegen buikkrampen maar die is dikker en hij krijgt er niet meer dan 110 ml per keer van weg hoe ik ook mijn best doe! Daarnaast is hij nog maar net vanbv af dus sowieso al de fles zwaarder...en hij heeft vooralsnog juist meer krampen maar denk dat hij moet wennen!

ML jij had ook die omneo geprobeerd wat was ook alweer de reden dat je ermee stopte?

Verder krijgt mijn schat morgen zijn eerste prikjes...heb al de baby paracetamol bij apotheek van 60 mg gehaald...schoonzusje heeft drie kids en gaf de tip om bij het consultatie bureau al zetpilletje te zetten!

Ik heb alles gelezen maar ben het echt weer kwijt sorry zal de moeheid wel zijn....

liefs nina

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
  13. dan heeft ze dus dat jurkje ook :)

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kijk dat wist ik dan weer wel: er staat precies in die folder die je bij het inentingsbewijs en de kaarten hebt gekregen wanneer welk prikje ;) . En bij 2 maanden zijn inderdaad de 1ste 2 prikjes.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
  16. pfff.. moeilijk, vooral als je ook nog in dezelfde vriendengroep zit..

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Klinkt erg leuk een eigen bedrijfje in evenementen beginnen.

18. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Vandaag werkt ze heel goed mee.. :)

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou da's ook lekker. Hopelijk komen jullie er wel uit.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou deze blik is ook erg leuk hoor!

Deel Deze Pagina