ze doet het goed, plassen en poepen goed...dus ik maak me niet druk krijg volgende week daar wel commentaar op bij het CB maar ze kunnen me wat
ach.. zolang ze tevreden zijn, het goed hebben.. wat maakt het uit hoeveel/ en hoevaak ze eten? teminste dat is mijn uitgangspunt.. haha
ze wordt 's nachts niet elke 3 of 4 uur wakker maar OM 4 uur wordt ze wakker....ze slaapt verder 's nachts wel aardig goed vannacht van 23 uur tot 3.30 uur, speen erin en doorgeslapen tot 7 uur
hier dus ook.. alleen zet ik wel het muziekje aan. ook zo grappig ze is dol op spuugdoekjes.. daar kan geen knuffel tegen op ze frummelt ze helemaal onder dr neusje en kijkt er verlekkerd bij hahaha..
esmée doet dat met haar knuffeltje.. als ik haar 's ochtends ga verschonen, heeft ze hem ook altijd vast. en laat hem pas los als ik haar ga voeden..
wanneer beginnen jullie met potjes/fruithapjes ben al wat dames tegengekomen die ermee begonnen zijn ....
supr programma volg je toevallig ook robinson? en wie volgt house is toevallig vorige week weer een nieuwe serie gestart ipv herhalingen
jammer.. maar MArin dus.. okee vond maRIN ook wel leuk had ik ook een keer, was er dus een jongetje die hete damian, niks mis mee.. maar ik had het als damain (de majn) gelezen dus ik zeg ook nog.. goh wat een leuke naam! origineel zeg, damian hoor je wel vaak maar damain bijna nooit! leuk hoor
Ik heb ook even getwijfeld of het MArin moest worden of MaRIN... maar ik vind Marin vriendelijker klinken