Dit is overigens TYPISCH weer wat voor ons! Niets gaat goed als wij wat plannen en we zijn zulke perfectionisten als we wat voor anderen moeten regelen of organiseren maar doen we dat voor onszelf...is het gedoemd om fout te gaan... Ken je de engelse serie...Abolutely Fabulous? Nou wij kunnen gewoon zulke mutsen zijn (altijd gieren van het lachen hoor maar zooo frustie omdat wij ALTIJD wat hebben als we iets leuks willen gaan doen)
AN...leuke foto! Jess...DNA wat een nerd niet! Poeh at errug hoor, als je iemand nodig hebt om hem een lesje te leren...zit vol frustratie en wil deze best ff op hem botvieren hoor
ken je grand designs ook? tenminste zo heet het op discovery travel maar het is ook op sbs (geweest?) maar toen heette het de grote verbouwing
Zo wat dacht je AN ? "Ik plaats mijn reactie lekker 3x hoe eerder ik de 2400 haal :mrgreen" ! Site is wéér traag! Was gister toch ook bij de 2300 run!
die is ook super. er is nou ook een programma met tooske (ben even de ttel en zender kwijt) maar dat is dus de nl versie ervan. vind de amerikaanse wel leuker
zoiets frummelt ze dan met haar doekie.. alleen is ze hier klaar wakker maak wel een keer een foto als ze moeiig is.