Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    We hebben het er al vaker met hem over gehad ja..
    Hem ook de hemel in geprezen toen hij eraf was..
    En ook gezegd hoe irritant hij is als hij er wel aan zit...
    Mijn moeder 'bekt' hem ook regelmatig af en heeft zelfs al rustig met hem proberen te praten, maar op de één of andere manier komt het niet aan..
    Hij heeft ook een vriend die 'fout' is gegaan door de drugs en op de psychiatrische afdeling is gekomen in het ZH, maar nog gaat hij door, dus tja, wat kun je dan nog...
    Maar ik snap wat je/jullie bedoelen...

2. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    :) :) Nog meer kleertjes die we dubbel hebben? :) :)

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmm da's minder zo'n situatie. Heel veel sterkte ermee.

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sterkte meis, ik hoop dat je vannacht een beetje beter kan slapen!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Is dat altijd nodig om een baby paracetamol te geven voor of na een prikje? Heb geen ervaring, dus vraag me dat af.

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb ze ook al in huis gehaald!
    Vraag me idd hetzelfde af...

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhh ik hoop zo dat Tygo tot een uur of kwart voor 8 wakker blijft, dan doe ik hem in bad en geef hem (hopelijk zijn laatste) fles...
    Hij is nu wel wakker en lacht maar ja hij kan ook zoo weer in slaap vallen

8. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mijn mannetje kwam net ook thuis met lekker nieuws zeg. Vorige week had hij nog het nieuws dat hij op zoek moet naar iemand om mij 1,5 dag per week te vervangen als ik straks weer ga werken. Klonkt erg positief, want dat houdt in dat ze me nog steeds willen behouden.

Werd hij vandaag weer gebeld: de P&O manager vindt het nogal moeilijk om iemand aan te nemen voor slechts 1,5 dag per week. En dan niet moeilijk in de vorm van dat ze niemand kunnen vinden, maar hij vindt het "lullig" ofzo dat ze maar 1,5 dag aan iemand kunnen aanbieden.
    Alsof dat ons probleem is: de sollicitantes solliciteren toch zelf naar zo weinig uren, lijkt mij dus geen probleem.
    Of ik dan maar 2 dagen minder wil gaan werken. Ja als we dat financieel zouden redden, dan zou ik dat dus ook echt wel gaan doen. Dus toen manlief vertelde dat we dat niet redden, kreeg hij een preek dat manlief zat verdiend en anders hij maar meer moet gaan werken :evil: . Alsof hij in onze portemonnee kan kijken.
    Tot slot wil hij dat ik vrijdagmiddag maar vrij moet nemen en de maandag, want dat is beter op te vangen voor hun. No way, want ik kan geen opvang krijgen op dinsdag, dus dan moet is sowieso thuis zijn. Over die halve dag kan nog wel gesproken worden.

Dus al met al geeft mij dat geen goede moed voor mijn toekomst bij mijn werkgever :( .

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dan ben je al verder dan ik, want ik heb ze zelfs nog niet in huis gehaald.
    Misschien toch maar eens doen, kan altijd handig zijn.
    Haal je die bij de apotheek of kan dat ook bij Etos, Kruidvat ofzo?
    En kan dat bij de apotheek zonder recept?

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja een beetje raar dat ze dan op internet aangeven dat er een huis vrij is in die buurt. Maar goed ik ga inderdaad aangeven welke wijk we willen! Zou het ook erg leuk vinden om weer in mijn geboorteplekkie te wonen hihi..En gezellig natuurlijk ook bij jouw in de buurt :D

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Essie klinkt idd niet zo best bij je baas...
    Enne de zetpillen kun je bij de Apotheek halen zonder recept.

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhhh Tygo begint al te jammeren dat ie moe is! Hè ik hoopte zo dat ie het kon volhouden!

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jeetje essie, wat een gezeur zeg... Ze doen wel moeilijk bij jou op het werk.. :evil:
    Je hebt het toch verdorie van te voren aangegeven... Dan mogen ze nu eigenlijk niet meer klagen en hadden ze allang iemand moeten hebben voor die anderhalve dag...
    Wat kunnen werkgevers toch @#$% zijn...
    Hoop voor jullie dat het allemaal nog goed uitpakt..

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Eerste prikjes is zo rond 8 weken.

15. kwebbels

nou ik heb alles bijgelezen maar heb ff geen puf om te reageren sorry dames. Ook moet ik Indi nog op bed leggen die wilde nog niiet gaan slapen..ben zo terug!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Rick draagt nu ook regelmatig idd combi-maat 98-104. Is nog wel wat ruim, maar 92 is dus echt te klein. En dan vooral in de bovenkleding....broeken 92 gaan nog wel. Maar ja, met bijna 96 cm mag dat ook wel ;)

17. kwebbels

Zo Indi op bed gelegd..Ze sliep zo goed als maar goed ze zat dus te poepen (zo klonk het tenminste) toen ze bij me lag te slapen net...En dan baal ik altijd zo omdat ik haar dan weer wakker maak door haar luier te verschonen.
    Vandaag een best drukke dag gehad. Ben de hele dag bij mijn ouders geweest (erg drukke boel daar, grote familie dus ze is lekker vertroeteld daar) maar goed rond een uur of zeven ben ik naar huis gegaan want toen was ze het aardig zat al die aandacht en ik was het ook zat. Ik word daar af en toe gillend gek van de drukte :) Ze hebben ook een eigen bedrijf aan huis en ik weet niet hoeveel beesten lopen dus na zo een dag snak ik lekker naar ons rustige huisje waar het gewoon lekker STIL is :p Pff ik heb ook vanochtend de oven schoongemaakt wat een rot karwei zeg. En administratie gedaan, had ik een beetje verwaarloosd sinds Indi er is dus...Verder heb ik woensdag een afspraak voor een nacontrole bij de verloskundige. Dan is het dus echt echt echt helemaal klaar met de kraamperiode.
    Ik heb trouwens toch besloten om de mirena spiraal te nemen. De HA raad mij de Koperspiraal aan maar na gesurf op internet kwam ik erachter dat de mirena dus ook gewoon mag met BV. Ook las ik dat de koperspiraal NIET voorkomt dat het eicel bevrucht word. Alleen krijgt de eicel de kans er niet toe om zich in te nestelen. Dat idee staat mij dus niet aan, je zou dan eigenlijk elke maan kans hebben dat je eicel bevrucht word en vervolgens afgestoten word (hetzelfde idee als een miskraam eigenlijk?!?! Vind het dan ook niet zo gek dat je dan elke maand heftig ongesteld word) Misschien overdrijf ik wel hoor maar ik vind het gewoon geen fijn idee die hele koperspiraal. Dus ik ga morgen de HA bellen dat ze mirena moet gaan plaatsen..
    Morgen ga ik lekker een dag niks doen...

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ach weet je wat het is, ze hebben altijd al gezegd dat het heel moeilijk zou worden om minder te gaan werken en er is mij toen ook al gezegd dat ze het op een rechtzaak uit zouden laten lopen om me weg te krijgen in het ergste geval (misschien herinner je je dat nog). Alleen de laatste weken kreeg ik alleen maar goede dingen te horen, dus ik dacht dat ik wel goed zat, maar nu begin ik hem toch weer te knijpen. Één voordeel: manlief is intercedent en die heeft me zo weer aan het werk indien nodig, maar ik wil niet weg daar (ondanks dit gekl**t).

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb verder wel alles gelezen, maar Joost is nog wakker en ligt naast me in de box te 'miemelen'.

Die ga ik effe aandacht schenken en dan proberen of ik een mooie banner kan maken voor Kwebbels!

Tot later maar weer.

20. kwebbels

Nou Indi ligt een beetje te jammeren in bed pf..Ze is zo moe van vandaag..Ik hoop dat ze lekker in slaapt valt zo!

Ik heb net het verlossende telefoontje van school gehad, ALLES IS GEREGELD! Echt een pak van mijn hart! Ben zooooo blij hihi. Ik wist eigenlijk al voor 99% dat alles goed was maar goed nu weet ik het dus echt zeker!

Ik begin volgende week al, dus dat was wel ff schrikken want dacht dat ik pas midden in sept zou beginnen, maar goed net vriendinnetje gebeld en die kan dus oppassen want schoonmoeder is op vakantie dan...

Heb er heeeeel erg zin in hihi, sorry hoor moest ik ff kwijt!

Nou ik ga afsluiten Indi begint nou wat harder te huilen :( Naja maar ff mijn bed opmaken etc . Oh nu is ze weer stil....Naja ff kijken wat ze doet

FIjne avond allemaal!

Share This Page