je had er natuurlijk even een doek overheen kunnen leggen. misschien een tip waar je een volgende keer wa aan hebt
ik denk dat dat toch wel een beetje r aan ligt dat sommige mensen het nog steeds niet accepteren dat er in het openbaar bv wordt gegeven. en dat trek je je toch (nbewust) aan als bv-moeder
Beterschap! Ik weet niet of het door de prikken komt, maar Marin had het laatst ook ineens en dat was ook net na de prikken. Nu slaapt ze wel weer door!
Wij hebben de hoteldebotel gekozen en nu we alles in huis hebben is hij best leuk, maar had toch gehoopt op iets meer inhoud en iets meer variatie! Was die man bang dat je hem anders niet zou geloven?
Maar ik heb ook gemerkt dat als we bezoek hadden (vooral in de eerste weken deed ik dat) en ik ging bv geven dat de mannen zich dan totaal geen houding meer wisten te geven. Daardoor voelde ik mij ook weer ongemakkelijk
Ja, dat weet ik niet. Het zijn absoluut leuke thema's en er zit ook heel veel leuke dingen bij, maar of het qua prijs zo redelijk is.. Vind het moeilijk. Ik geef je dan ook maar geen raad, doe maar wat je hartje je ingeeft!
hihi, heb een volle en een halfvolle!! (ja t gaat over melk, maar zo bedoel ik het niet, bedoel t volume )
SH@*&(@*&(*!&# kheb t gemist! en ze verkopen hie rniet eens newborn mt 3 en mt 2 ook niet pfff. zit ik hie rmet die babydry volgen smij krijgt ie er blaartjes van
erg leuke site hebben ook een catalogus heb er die klapperhandjes voor morris zijn traktatie ook weg dit is trouwens het eind resultaat