en nou ben ik volgens mij lonely vanmiddag is mn ma langs geweest. ach, was wel ff gezellig. ze blijft altijd niet lang, maar das ook niet zo erg, dan ga je je ook niet zo erg aan elkaar ergeren.. esmée was lekker te pas gelukkig.. ze ligt nu wel weer heerlijk te slapen. had van 12 tot half 3 geslapen. toen om 3 uur gedronken, 4 uur naar bed.. en slaapt nog steeds (normaal is ze nu al weer wakker) is oma dan zo vermoeiend?
Hey ben thuis uit m'n werk maar is teveel om terug te lzen ga alleen ff kijken wie de battle gewonnen heeft Verder nog dingen die ik meot weten?
Zo daar ben ik nog even voor ik straks naar school ga. Hier alles goed, Indi heeft vanmiddag gepoept gelukkig (haha hoe blij kan je daar mee zijn he) want begon me beetje zorgen te maken omdat ze al sinds maandag avond niet meer gepoept had. Wel krijgt ze nog bv maar ook fv dus ja hoelang mag er dan tussen zitten als je combineert? Verder zijn ze thank god met de lift bezig (wel al de hele dag dus hij zal wel goed stuk zijn). Maar had gehoopt dat ze al klaar waren want dan kon ik eindelijk een winterjas gaan kopen. Want met de draagzak kan ik hem natuurlijk niet passen Nou ja oppas komt zo en heb maar makkelijk pizza want ze komt om 5 uur en moet om kwart voor zes weg en als ik dan vanavond thuis kom staat alle rotzooi er van het eten nog (ze hoeft het niet op te ruimen van me maar ja ze zit hier wel de hele avond en dan heb ik zoiets dan doe je dat toch wel even? ) maar goed dat doet ze dus niet en heb niet zin om om half 11 nog alles te moeten op ruimen van het eten dus ja eigen schuld dan maar pizza hoef ik ook niks meer op te ruimen. Mijn schoonmoeder neemt daar en tegen wel de moeite om op te ruimen dus dan kook ik ook gewoon normaal. Gemeen of niet?
ik geef om de 4 uur een fles. Rond 11 a 12 uur geef ik de laatste. Daar moet ik haar dan wel wakker voor maken en geef dan meestal een fles met 4 scheppen omdat ze dan minder trek heeft. Daarna slaapt ze tot een uur of 8
95 bladzijdes , die ga ik niet allemaal lezen. Ben vanochtend bij de ha geweest met Joost. Eigenlijk heeft ze niks bijzonders gevonden! Heeft een van jullie enig idee hoe dat zit met reflux? Spugen ze dan alleen als ze liggen (dat zei mijn ha namelijk)..? Joost spuugt dus ook als ie zit of als ie tegen mijn schouder aanzit.....en vaak ook 2 uur na een fles nog. Mijn ha dacht dat het gewoon te maken had met de rijping van de darmen/maag. Buikje voelde soepel en ook buikje, longetjes en hartje klonken goed! DUs op zich is dat mooi. Dan zal hij er overheen moeten groeien! Met mij was het ook geod. Iig geen verzakking of iets dergelijks. Na het verhaal gehoord te hebben, gaf de ha aan dat het waarschijnlijk een hormonenkwestie is....heel vervelend maar eigenlijk niks aan te doen. Ja, 1 ding: de pil slikken en dan doorslikken 2 of 3 maanden, zodat ik dit nare gevoel niet iedere maan heb.....Dus ik ben weer een pilrecept rijker en Pat zal blij zijn dat ie geen knoopje hoeft te laten leggen . Bij de chiropractor was het goed met Joost, hij hoeft over 3 weken pas weer terug te komen! Dat was 't weer in een notendopje.
mijn vriend heeft die foto met photoshop gemaakt. echt super lief. hij is me ook wel bijzonder en dus ben ik er ook zo zuinig op hihi. susanne. ge nu ff boodschapjes doen
Heb ik nog wat gemist? Vanavond ben ik er ook niet (ja eventjes, als Rick het toe laat)....moet weer naar de nagym... Oeps, hoor er weer eentje spugen in de box....ga even kijken!
Ja, het forum kost al veel tijd en ik voel me soms schuldig dat ik te weinig aan huishouden doe. Want nu ik verlof heb zou ik toch alle tijd moeten hebben om al die klusjes te doen waar je anders niet zo snel aan toe komt?