gelukkig doet je cv het weer rensie! anders bibberde jij helemaal het huis uit.. dan had je hier maar moeten komen bivakeren
Wie kan ik blij maken met het volgende: Mijn tante heeft 2 kaartjes voor de A1GP voor aankomend weekend, maar zelf kan ze niet. Ze wilde ze aan ons cadeau doen maar wij kunnen niet. De kaarten kosten normaal 80 euro en zijn nu voor 15 euro over te nemen. Dan heb je toegang op zaterdag en zondag.
nee dit is een kwalificatie wedstrijd voor t NK. je moet in t hele jaar een min aantal punten halen om naar de voorondes te mogen. ik ga zoiezo met t pomteam al heen maar ik wil ook met mijn 1 baton en duo heen als t ff kan. hihi. ik januari is t NK in rotterdam naast t voetbalstadion susanne
Wat een lief mannetje heb je zeg. Klinkt inderdaad dat je het erg druk hebt. Fijn dat Rajah het zo goed doet.
jeroen wilt ook wel zoiets moois voor jou maken hoor. moet je ff een foto maken dat karsten in een mooie rode doek/deken gewikkeld is en dan een mooie bloem of iets dergelijks uitkiezen waar je m in wilt hebben en dan maakt ie dat wel ff voor je. laat maar ff weten susanne
Dan is hij nu bijna net zo zwaar als Karsten een maand geleden. Kan daar iets aan gedaan worden mocht hij dat hebben?