Ja eigenlijk wel. Behalve dan dat het bij mij niet te verhelpen is, maar wel uit te stellen en da's iig iets .
Vandaag iig goede dag qua spugen! Chiropractor heeft zijn rug nog eens goed behandeld (zat weer wat scheef op de hoogte van zijn maagje)....moet met een paar dagen beter gaan. Als dat niet zo is heeft ie me geadviseerd iig telefonisch contact op tenemen met de vader van zijn collega, kinderarts in Mol (belgiƫ) en hoofd van het ziekenhuis in Mol. Misschien kon hij telefonisch wat voor me betekenen (qua tips enzo) en anders wilde die 'm misschien nog wel een keertje nakijken voor de zekerheid. Hij had het er nog over dat Joost misschien toch wel een vorm van lactoseintollerantie heeft..... Vraag me alleen wel af hoe ze zoiets willen constateren?
Heb btw de hh gebeld vanwege mijn lang ongesteldheid met de Mirena en als het na 3 maanden nog zo is dus de komende 6 weken dan moet ik even aan de bel trekken.
hypermobiel had ikook nog nooit van gehoord, maar het komt er op neer dat zijn lichaam te soepel is, de banden houden de gewrichtjes wat minder goed op zijn plek. Maar kan niet zoveel kwaad hoor. Een heupdysplasie heeft Damian ook gehad en als roan dat ook heeft dan zal hij ook voor een tijdje een spreidbroek aan moeten.