hypermobiel had ikook nog nooit van gehoord, maar het komt er op neer dat zijn lichaam te soepel is, de banden houden de gewrichtjes wat minder goed op zijn plek. Maar kan niet zoveel kwaad hoor. Een heupdysplasie heeft Damian ook gehad en als roan dat ook heeft dan zal hij ook voor een tijdje een spreidbroek aan moeten.
Kunnen ze vast testen. Dat er iets vast zat in zijn rug bij zijn maag kan dat ook de oorzaak zijn dat ie zovaak spuugt?
Een zwarte mag ook.....of als je je dreumes in een gele bloem wil is een gele doek weer betere...snappie?
Bedankt voor de info.....Maar Nikita spuugt dus niet sla je d'r omhoog houdt? Joost spuugt dan dus ook .
Heeft ie ook turqoise bloemen? Daar heb ik wel een deken van. Ik ga morgen even de kasten na lopen. Heb wel een felroze hoeslaken maar of dat nou zo leuk is voor een jongen.
Ik zal idd effe googlen! En de pil helpt niet tegen de klachten (heb ik na de bevalling van Rick al gemerkt), maar kan wel de frequentie beperken zo.....da's iig iets .
Nou ja zeg, na 3 maanden.......waar gaat dat dan toch over.....Ben je blij dat je na de bevalling van het vloeien af bent, krijg je dat aan je broek (of beter gezegd: erin, hihi).....
Wordt Roan nu verder onderzocht op heupdysplasie? Vind het altijd wat sneu uitzien zo'n spreidbroek, maar ja is voor de heupjes natuurlijk wel beter en die moeten nog zo lang mee!
Ja idd....als die werveltjes net een fractie (hoeft maar 1 mm ofzo te zijn) verkeerd staan en bijv. tegen het maagje drukt....dan kan dat al de oorzaak zijn van het spugen en zo ook bijv. met krampjes of moeilijke ontlasting.
Hallo meiden, Hier even een berichtje van hier! Sem heeft vanmorgen zijn tweede prikjes gehad en heeft er tot nu geen last van! Heb hem vanmiddag met een zetpil op bed gemaakt en heeft heerlijk geslapen! Zijn sprongetje lijkt voorbij! Ze hadden wel weer wat te zeiken hoor op het CB.. Sem drinkt overdag flessen van ongeveer 130 cc.. Laat zelfs soms wat staan.. En 's avonds drinkt hij een fles van 180 met 6 scheppen.. ongeveer 200 dus.. Nu was dat teveel zo'n fles vol.. Voor zijn leftijd.. Hij woog nu al 5540 gram en is 60 cm.. Nu gaf ik hem vanavond dus 150 plus 5 scheppen, en daarna op bed.. Brullen! 30 bij gemaakt en hem weggelegd en stil is ie! Als mijn mannetje honger heeft dan ga ik hem toch niet negeren omdat ie maar 150 mag? Hoe denken jullie hierover? Ik was heel zeker dat ik het goed deed.. Maar zo'n T@$&rt maakt me toch een beetje onzeker.. Liefs Verder alles goed hier?
misschien de code nog eens opnieuw erin plaatsen (in je onderschrift)...... Wie had dat probleem laatst ook? Ik weet niet meer hoe ze het opgelost had.....
Ik zie het probleem niet hoor....als ie overdag maar flessen van 130 drinkt en s avonds 1 van bijna 200.....so what. Hoeveel flessen drinkt ie overdag?