Daarom moet ikhet nu weer even een paar dagen aankijken..... Ik hoop dus ook dat het nu beter gaat. En anders ga ik idd maandag bellen...liever een keer teveel binnenstebuiten gekeerd, dan dat ie echt wat mankeert!
Gewoon doen wat je hart je ingeeft, jij kent je kleine het beste en wat zij zeggen zijn richtlijnen en ieder kindje is anders.
Pcies heb ook altijd wat. Dacht dat ik mijn portie wel gehad had met de BI krijg ik dit er nog eens overheen.
BOEM, ik val van mijn stoel van verbazing. Jee wat goed zeg, is al je moeite niet voor niets geweest.
Kzou m gewoon die laatste fles 200 melk geven, tgaat toch goed zo, als hij er lkkr op slaapt dan is er toch niks mis mee, hoe oud is Sem?
Dan gewoon lekker zo laten! Hij krijgt toch niks te veel binnen zo. Misschien de flessen overdag heel geleidelijk aan wat ophogen (met 5 of 10 ml per keer om de paar dagen) en dan daarna de laatste fles wat verlagen of gelijk trekken. Maar eigenlijk vraag ik me af waarom je het zou doen. Het gaat toch goed zo! Kindjes mogen ook niet op hun buik slapen.....nou Joost slaapt op zijn buik (op zijn rug slaapt ie gewoon echt niet)!.
Dat was 'm dus ook niet.... Weet je wat ik doe....ik PB je de code nog een keer opnieuw. Als je dan de huidige weghaald en eerst effe je profiel opslaat zonder, daarna de nieuwe code weer erin en opslaan.... misschien dat 't dan lukt. Monumentje....
Kijk dat stelt me weer gerust.. nu ook hij was eerst huilen, 30 bij gemaakt en nu is in een keer stil.. Mijn moeder belde net en die zei ook al meid doe waar je je zelf goed bij voelt! Maar euh met die banner krijg ik het niet voor elkaar.. Ik klik op het plaatje kopieer daarvan de eigenschappen en zet voor en achter :