Dames het is zover voor Freesia, ze is vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan en is nu aan het bevallen als het goed is. Vind het zo spannend voor haar. Heb gewoon helemaal de kriebels, toch weer een juli mama aan het bevallen!
Goedemorgen... Hier niet zo'n denderende nacht achter de rug. Denk dat Mayron niet zo lekker is. Hij werd om half 3 wakker en had honger. Heb m de fles gegeven en toen ik m n boertje wou laten doen kwam zowat de hele fles eruit, zelf uit zijn neusje, echt zielig Toen heeft ie doorgeslapen tot 7 uur maar onwijs onrustig dus heb amper geslapen... Kan ook geen kant op met dit weer dus word vandaag lekker chillen in mijn HUISPAK
O dat valt nog mee, je ziet wel eens in het ziekenhuis dat ze opgerekt worden of zo en dan helemaal in spagaat. Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
wist dat ze gister weeen had, heb er toen succes gewenst namens ons!! pfoeh dan is ze al een tijd bezig!! hoop dat ze snel haar ukkie heeft! (dacht een meiske, toch?)
Ik heb de hele serie nog op de harde schijf staan, moet het nog bekijken net als 10 afl. van ATWT, so you think youcan dance wordt ook opgenomen.
Balen zo'n nacht ml! lekker chillen vandaag! voel je je alweer wat beter? hier wel een goede nacht... Jurre om iets voor 11 in zijn bedje... ik zei nog tegen hem, kom maar ergens tussen half 6 en half 7.... en hij begon pas om 6.15 zachtjes te jengelen! gped he! (mijn melkflessen waren inmiddels van een schoolmelkpakje naar een 2 literfles! , dus was blijze te kunnen legen!)
Vind ik wel stel je voor dat het uit de hand loopt dan gaan alle andere topics weer roddelen dat we een fight hebben, en dan maar te zwijgen over alle inbrekers en meelezers.