En de berichten komen vertraagd op de site te staan, ze worden eerst beoordeeld of het wel kan wat geschreven is.
Die dacht dan heb ik alvast een lekker hapje voor morgen. Het smaakt altijd lekkerder als het een dagje gestaan heeft.
voor gister heb je er niks meer aan en wie weet heb je al anwoord gehad maar ik zou zeggen gewoon aanbieden en dan zie je wel wat ze ermee doet zelf zat ik gisteravond ook een beetje in de knoei met de flessn sam was nl voo het eerst de hele dag naar de creche en normaal heeft ze om 18 de 4e fes maar die had ze daar al om 16.30 gehad. dus heb toch maar om 19.30 en om 22 een fles gedaan en die van 22 heeft ze maar half gedronken, maar moest haarnet (7.45) wakker maken omdat ze naar oma moest. dus ze heeft gister weer eens 6 flessen gehad, maar ze liet bijna bij alle flessen 60 cc of meer staan terwijl ze bij 5 alles volledig leeg drinkt.
Nah neem nog maar een bakkie koffie, dan bonjour ik Mayron weer ff in zijn wieg en ga zelf nog ff liggen. Nadat ie geslapen heeft maar lekker in badje na die spuugsessie van vannacht...