Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Klinkt leuk

2. monkeylove

cute cute cute

3. monkeylove

Mayron kijkt al vanaf zijn geboorte naar de lichtstreep boven mijn verduisteringsgordijn. Echt prachtig vind ie dat.
    En als we beneden zijn kijkt ie aktijd naar het trapgat... brrr...
    Dat vind ik nog wel een eng omdat mijn kat er ook altijd een uur naar kon kijken, maar op zo'n manier dat het net leek alsof ie iets zag :(

4. monkeylove

Sexy hoor :)

5. monkeylove

Leroy was toen hij 1 was, bijna 2 93 cm en 14 kilo

6. monkeylove

Hoop dat je lekker hebt geslapen :p

7. monkeylove

Ow dat is NIET leuk. Kan de ene niet contact opnemen met de andere?

8. monkeylove

Ik ben gek van Desperate Housewives alleen geen geduld dus heb alles al gezien via downloaden :oops:

9. monkeylove

Ik hou niet echt van NLse series, vaak zo cliché, ik moet er meer om lachen daqn dat ik "geconcentreerd' zitr te kijken, maar Evelien vond ik ook leuk...
    En jaren geleden Rozengeur en Wodkalime :) :rolleyes:

10. monkeylove

Bah, ik wil ook niet :( zie er echt heel erg tegenop...

11. monkeylove

Bahsuperirritant :evil: Klinkt alsof ie behoorlijk in de knoop zit met zichzelf :rolleyes:
    Misschien eens n goed gesprek onder 4 ogen? En wilt ie niet luisteren en blijft ie zich als n klein kind opstellen, zet je voor hem n potje olvarit met n tuitbeker klaar als ie kom eten :)
    En lekker blijven genieten van je biertje hoor ;)

12. monkeylove

Hij kreeg slijm van de omneo, maar ik gebruik het nog wel af en toe als ie een spuugdag heeft...

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Duikster, ik doe nog een studie. Het zijn voor nu maar 2 avondjes in de week die ik op school zit. Ik heb eigenlijk niet eens geinformeerd of ik recht heb op verlof (had ik vorig studiejaar wel gewoon) maar goed ik voel me helemaal goed en ik wil de eerte dingen missen natuurlijk!

Sann; Balen zeg dat je achterwand is verzakt pf...Ik hoop voor je dat het niet operatief hoeft opgelost te worden!

SIlla; Fijn dat Tygo door heeft geslapen!

14. monkeylove

Moeilijk want het blijft toch je broer. Maar als hij niet mee wilt werken kan je doen wat je wilt.
    Mijn zusje heeft er ook een tijd mee gekampt, behoorlijk erg ook, maar ik zei altijd: Ey als jij jezelf naar de verdommenis wilt helpen doe je dat lekker maar betrek mij niet in al die triestigheid van je.
    Toen voelde ze zich tog wel lullig en een nerd. Nu doet ze het allang niet meer hoor, maar ik ben niet voor de "zachte" aanpak. Mijn moeder daarentegen wel :rolleyes:

15. monkeylove

De ene baby reageert er sterker op als de andere, maar ik ga ze ook maar in huis halen for the security

16. thnx, ik hoop het ook. ze ligt nu in elk geval heerlijk te slapen...

17. kwebbels

misspiggle; heel dubbel lijkt het me als je broer in zo n situatie zit! Ik zou het ook echt niet pikken want dit vind ik te ver gaan. Vooral als die zo over je dochter begint!

18. kwebbels

Oke dames, omdat ik volgende week met school ga beginnen wil ik Indi nu af en toe een flesje kunstvoeding gaan geven. Op die 2 avondjes krijgt ze namelijk een flesje kv. Ik weet alleen niet welke kunstvoeding ik moet kopen (Nutrilon ofzo?) en hoeveel ze dan eigenlijk per voeding nodig heeft aangezien ik dit niet kan zien wat ze nu uit de borst drinkt. Dus kan iemand mij helpen?

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Balen zeg!
    Mmm ik keek al niet echt uit naar mijn bezoekje aan de gyn volgende week, maar ik vrees dat ik dan ook geen goede berichten ga krijgen. :(

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    :confused: WOW :)
    Dat doet ie goed zeg!

Share This Page