Nu ben ik eindelijk een dag vrij deze week en is Niels niet thuis dus kan ik forummen wanneer ik zin heb ga jij shoppen. Ik kan niet beloven dat ik niet veel zal typen.
mooi dat hij zo gegroeid is. houden ze de heupjes nu extra in de gaten, naast die ene echo/foto die e met 3 mnd laat maken?
Jah Sinterklaas... Pfff.... Ik heb besloten dak voor alle3 10 kadootjes koop. Gewoon kleine dingetjes hoor, maar wel zo dat we een beetje een volle zak hebben... Volle zak bah! Ben benieuwd hoe Sassa het heeft gehad bij Coldplay, ik zag dat Disturbed ook NL aandoet, eigenlijk wil ik daar wel ff heen...
shopze!!! was vroeger als kind zo'n feest, het dikke intertoysboek! en dan aankruisen wat je allemaal wilde hebben (halve gids vol met kruisjes )
Leroy heeft ook last van hypermobiliteit maar daar zijn ze vorig jaar poas achtergekomen Er ging een belletje rinkelen bij de juf omdat ie echt slordig schreef, maar zijn gewrichten zijn te soepel. Daar heeft ie fysio voor gehad. En echt hoor, ik vroeg me altijd af hoe het nou kon, ondanks dat ie zo groot en stevig is, dat ie zijn benen nog steeds in zijn nek kon leggen haha... Als baby kon je m alle kanten opvouwen als je wou hahaha...
Ik begin nu ook al met kleine kadootjes te kopen. Heb van de week de Bart Smit gids gehad, kan ik mooi de komende week de wensen peilen. Oja Sassa was bij Coldplay, ze zal vast genoten hebben. Misschien ligt het aan mij omdat ik nu werk maar ik heb een tijdje niets meer van Essie gehoord.