Gelukt, ik wou 2444 openen want 4 is mijn geluksgetal, nou nu moet de dag toch wel wat moois gaan brengen
bs-gids is ookerg leuk, moet ook de top1toys nog hebben essie is er inderdaad al even niet meer geweest
Morguuuhh kben kapotmoe! ging laat slapen 2 uur ofzo, Genaro laatste fles om 23:45. Zat om 5:15 weer te brabbelen, mee in bed, half 7 weer brabbelen maar heb m ff gelaten en toen issie weer in slaap gevallen tot half9. Man hee ik heb de hele n8 in me droom lopen zoeken naar een truitje en legging voor een avond stappen (koninginnedag ofzo) en had haast, en overal waar ik kwam zat kroost verscholen, babyezeltjes, babyeendjes enzo. En Des jaagde ze met zn lompheid weg. Komt echt omdat ik bang ben zwanger te zijn en ik het mss wil hebben maar hij niet. Al met al het heeft niet geholpen om uitgerust te zijn sjongejonge. Iedereen hier een goede n8 gehad?
Pfff heeft ie wel weer kort geslapen zeg, maf kind. Hij heeft trouwens een voorkeurshouding, dus dan zal ie waarschijnlijk met een handdoek of zow in zijn rug moeten slapen? Maar jah hij draait al van zijn rug op zijn buik lijkt me neit meer dat ie dan met een handdoek op zijn zij kan slapen...
Nee ik ben ook de halve nacht wakker geweest, denk dat Mayron niet zo lekker was Wanneer ga je testen dan?