Nutrilon 0-6 maanden (groene bus) en dan zou ik gewoon eens beginnen met 90cc water en 3 schepjes. Vraagt ze meer geef je haar 120 cc met 4 schpjes Nutrilon, tenminste, zo zou ik het doen.
Eens even horen hoe het met de ziekenboeg van de juli mama's is: Patricia, hoe is het met je clusterhoofdpijnen? Trek je het nog een beetje? Sen, en heeft je voorhoofdholte onsteking doorgezet? Ik hoop het niet voor je. Lee, hoe is het met je galstenen? Is de pijn nog een beetje uit te houden? ML, nog steeds ongi? En nog steeds last van duizeligheid en humeurigheid? En ik dacht Sann??, hoe is het met de onsteking in je arm? Bloem, hoe is het met je borst? Geen pijn meer hoop ik? Silla, hoe is het nu met je? Je klinkt in je berichten weer wat positiever, voelt het voor jou ook weer wat meer zo? Wanneer heb je je eerste gesprek? Zo nu heb ik volgens mij iedereen gehad, maar iedereen die ook niet lekker in z'n velletje zit een dikke ((((((KNUFFEL))))))) En ik las over Penny en idd waar is Penny? En niet alleen Penny maar ook: Susi, Nannie, Etje, Anne75, Lisettedijkstra, Beastie, Daisy, Naomi35, Mila, Inez, Mone, allemaal meiden die op de lijst staan en die ik volgens mij nog niet hier gezien heb. Alleen Nannie in het begin geloof ik even. Maar hoe is het met jullie en jullie kindjes?
http://94.100.113.205/338150001-338200000/338175501-338175600/338175565_6_XaHA.jpeg Esmée met haar nieuwe jurkje...
Yup, gister ging het dan ook echt NIET goed! Heb echt gejankt, gejankt, gejankt. Voelde me zo ongelukkig. Vandaag gaat het wel ietsje beter, maar voel me nog steeds niet echt goed psychisch. Jammer genoeg ziet Yaron het niet zo in, Die snapt het niet echt gloofik mannen Ik zie ook zo op tegen dat werk. Ik weet het, iedereen moet strax weer werken, maar ik ziew het als een donker, zwart gat waar ik naartoe leef. Voor mijn gevoel begint de ellende dan gwoon weer
Pfff volgens mij heeft Yaron zich voorgenomen vandaag de hele dag te gaan gamen ik ga zo lekker Mayron in badje doen en de stad in!
Nou ik hoop dat ze dan een beetje ingedimt is, maar ik bereid me voor op het ergste! Maar ik heb nog 12 jaar om me voor te bereiden
Jeetje zeg! Wat vervelend is dat, het is toch je broertje natuurlijk maar tegelijkertijd iemand die je op zo'n manier niet zo graag ziet! En ja heb totaal geen ervaringen met drugsverslaafden maar als hij je gaat duwen tijdens je zwangerschap is ie wel ver heen zeg! Nou hou je kleine meid maar goed bij je, is niet goed voor haar en ook niet voor jou als mama!
Meid wat vervelend dat je je zo voelt zeg! Ben je al naar de dokter geweest met de hele situatie van ongesteldheid? En ben je ongelukkig door het ongesteld zijn of door iets anders?
Zo Indi is gebadderd. Ging haar nageltjes knippen (vijlen raakt ze echt heel erg overstuur van dus ik doe sinds deze week met het knippertje) en ik weet niet wat er gebeurde maar ik zag dus bij haar duimpje iets bloed zitten Ze begon ff te jammeren maar het leek niet alsof ze pijn had ofzo. Ik voel me echt heel rot want ik moet iets verkeerds gedaan hebben dat dat kleine beetje bloed er zat Ik voel me nu een hele slechte moeder :x Maar Indi heeft er geen pijn aan want 1 min latr viel ze in slaap, das well een troost
Oke ga ik vanmiddag eens proberen! Dus als ik het goed begrijp per 30 cc 1 schepje?(wat voor schepje? theelepeltje ofzo? )
Niesje: met mijn borst gaat het weer beter gelukkig lief dat je ernaar vraagt! ML: Knuffel voor jou! Verder zag ik mooie foto's voorbijkomen Hier wordt ik kriegel, het is nu 9 weken geleden dat ik ben bevallen, maar ik vloei nog steeds/alweer. Na ongeveer 6 weken is het eenpaar dagen gestopt daarna weer begonnen. Nu was het weer een paar dagen gestopt en nu weeeer begonnen , ik word er gek van :S
Ik dnek gewoon dat die hele ongein er ook uitkomt van de zwangerschap... Ik weet het niet allemaal... Op dit moment is mijn hoofd 1 groot zooitje.