OMG neeeee, zou ik ook niet willen! kan met leeftijd te mk hebben, sommige meisjes/vrouwen gaan dan anders doen, kzeg het vaag kweet ff niet hoe ik t goed moet uitleggen.
Of wat mensen ook doen is oplossen in water en dan opdrinken nou dat krijg ik echt niet weg, dan sta ik echt te kokhalzen. :sick:
Ja he ze doet ook wel alsof ze alles snapt maar dat doet ze dus niet. Gister zei ze ook weer zoiets raars. Ik weet niet eens meer waarover het ging maar dacht echt van ''ga er niet eens op in want je snapt het niet ook al denk je van wel''
goedemorgen dames, we hebben hier wel weer een lekkere nacht gehad Rihanna heeft om 22.30 uur de laatste fles gehad en om 23 uur naar bed. Om 3 uur werd ze wakker, op de andere zij gelegd en speen erin en ze sliep verder. Toen ze weer begon te huilen dacht ik van nou alweer? maar toen was het al 6 uur voor mijn gevoel maar 10 minuutjes nog een keertje speen erin en uiteindelijk om 7.15 uit bed gehaald voor de fles verder heb ik een hele waslijst van wat ik vandaag wil doen, maar zometeen eerst maar eens boodschappen doen, dan ben ik daar vanaf
Ga je met de tram naar school? Dan kan je haar ook hier brengen eet je hier mee en dan moet je haar alleen nog even ophalen als je klaar bent. Maar dan heb je ook de rommel niet in huis.
Ja is ook vies ja. Mijn moeder brak hem altijd in 4 stukjes en dat doe ik eigenlijk ook nog altijd wel Ik voel me verschrikkelijk lui. Ik zit op de laptop en de schoonmaakster is hier op handen en voeten door het huis aan het schoonmaken Ze is de afgelopen 2 weken wel niet geweest dan hoor maar dan nog. Ik geloof dat ik haar maar ga afzeggen, kan het prima redden nu ik tijd genoeg heb. Ik weet alleen niet heo het straks met mijn studie gaat nu is het nog rustig maar ja straks word het wel drukker denk ik.
ik hoop dat het nou zo blijft maar ja volgende week maandag de 1e prikjes dus dan zal het wel weer niet goed gaan...